مسوول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم:

آموزش تفسیر سوره حمد در ۳۰ مسجد و مرکز قرآنی قم آغاز شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۶:۰۰
کد خبر: ۲۲۸۲
آموزش تفسیر سوره حمد در ۳۰ مسجد و مرکز قرآنی قم آغاز شد
مسوول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم از آغاز برگزاری یک دوره آموزش تفسیر سوره حمد در 30 مسجد و مرکز قرآنی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از قم، حجت الاسلام سید جواد عظیمی مسوول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی قم گفت: به همت موسسه قرآنی نورالیقین و با همکاری و نظارت دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی قم، یک دوره آموزش تفسیر تخصصی سوره مبارکه حمد همزمان در 30 مسجد و مرکز قرآنی آغاز شده است.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی تا پایان امسال هر هفته در دو جلسه برگزار می شود و 30 نفر از استادان خبره، به صورت تخصصی برای شرکت کنندگان دوره تفسیر سوره حمد برگزار می کنند.

مسوول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی بیش از سه هزار نفر از خواهران علاقه مند شرکت کردند که در پایان این دوره به افرادی که موفق به کسب حد نصاب نمره در آزمون پایانی شوند گواهینامه تفسیر تخصصی سوره حمد اعطا می شود.

حجت الاسلام عظیمی همچنین از برگزاری تفسیر سوره الرحمن در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی با ظرفیت حدود 200 نفر در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی تفسیر سوره الرحمن ویژه برادران است اما حضور خواهران در این دوره بلامانع است.

مسوول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در پایان این دوره آموزشی همانند سایر دوره های دارالقرآن الکریم، به شرکت کنندگان گواهینامه تفسیر سوره الرحمن اعطا می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز