استاد حوزه علمیه قم:

۹ دی سركوبی فتنه‌گران را به همراه داشت

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۲۹۱
۹ دی سركوبی فتنه‌گران را به همراه داشت
حجت‌الاسلام محمد تابش با اشاره به حماسه 9 دی گفت: در این روز مردم با حضور با بصیرت خود سركوبی فتنه‌گران را به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام محمد تابش استاد حوزه علمیه قم گفت: در واقعه عاشورا، جریان‌های فراوانی چون بنی‌امیه، بازماندگان خوارج، و برخی فریب خوردگان سیاسی مقابل امام حسین(ع) صف‌آرایی کردند که امروز نیز ادامه همان جریان‌ها مقابل اسلام و انقلاب ایستاده‌ است.

وی افزود: امروز وهابیت، همان بازماندگان بنی‌امیه است که با حمایت‌های خود از جریان ضد انقلاب تلاش در نابودی شیعیان دارند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران، با توجه به تأکیدات امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب، دنبال اتحاد میان شیعه و سنی است؛ در این میان، برخی اهل سنت، تمایلی به این اتحاد ندارند. بنابراین، به سادگی فریب فرقه وهابیت را می خورند و نقشه‌های آنان را در نابودی نظام، اجرا می‌کنند.

حجت‌الاسلام تابش با اشاره به وظایف امروز شیعیان در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید بصیرت سیاسی خود را افزایش دهیم و به رهبر فرزانه انقلاب اعتماد کنیم و تشخیص او را درست بدانیم.

وی در ادامه 9دی را حرکت مردم با بصیرت برای سرکوبی فتنه‌گران برشمرد و گفت: سخنان رهبر فرزانه انقلاب در نماز جمعه،‌ بیشتر توان فتنه‌گران را گرفت و مردم را بیدار کرد. زمانی که مردم چهره واقعی فتنه‌گران را در روز عاشورا مشاهده کردند، دیگر تحمل نکردند و 9دی به وقوع پیوست.

وی افزود: البته باید بدانیم که این فتنه گران به صورت کامل سرکوب نشده‌اند و هر گاه فرصتی به دست آوردند، در پی ضربه زدن به این نظام هستند؛ از این رو باید مراقب بود.

نظر شما