استاندار قم خبر داد

۲۴ طرح عمرانی مصوب سفر رهبری در قم افتتاح شد

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۰:۰۳
کد خبر: ۲۳۰۲۹۹
۲۴ طرح عمرانی مصوب سفر رهبری در قم افتتاح شد
همزمان با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به قم و در مراسمی با حضور استاندار قم 24 طرح عمرانی در قم افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در مراسم افتتاح این طرح‌ها که در سالروز سفر تاریخی معظم‌له به قم و در دانشگاه قم برگزار شد با اشاره به استقبال پرشور و بی‌نظیر مراجع عظام تقلید و مردم ولایت مدار استان قم از رهبر معظم انقلاب در جریان سفر سال 89 گفت: سفر معظم‌له به قم نه تنها برای این شهر بلکه برای همه کشور پربرکت بود.

استاندار قم با اشاره به آثار و برکات سفر رهبری، مصوبات فرهنگی سفر حضرت آیت الله خامنه‌ای به قم را ویژه خواند و گفت: پروژه‌های فرهنگی به بهره‌برداری رسیده در قم، ‌نه تنها این شهر بلکه جهان اسلام را مورد تاثیر قرار داد.

وی با بیان اینکه قم طی سال‌های اخیر به کارگاه عمرانی تبدیل شده است تصریح کرد: ‌در یک سال گذشته پروژه‌های بزرگی در راستای خدمت رسانی مجاورین و زائرین حرم کریمه اهل بیت (س) مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

صالحی‌منش با اشاره به طرح‌های توسعه و بهسازی در حال اجراء در هسته مرکزی شهر تصریح کرد: مهمترین خصیصه قم مباحث فرهنگی آن است و این مسئله باید در مرکز شهر جلوه بیشتری پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت و جایگاه ویژه قم در ابعاد ملی و فراملی گفت: در اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی باید این جایگاه ممتاز مد نظر قرار گیرد.

در آیین افتتاح 24 پروژه سفر مقام معظم رهبری به قم 11 پروژه نوسازی و تجهیز مدارس، 10 پروژه بنیاد مسکن، یک پروژه خوابگاه دانشجویی دانشگاه قم و دو پروژه سالن ورزشی روستایی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان به صورت همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز