در آستانه سوگواره عرش دهم؛

ورک شاپ هنر عاشورایی برگزار می شود

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۰:۲۰
کد خبر: ۲۳۸۴۶۴
ورک شاپ هنر عاشورایی برگزار می شود
در آستانه برگزاری سوگواره عرش دهم، ورک شاپ هنر عاشورایی با عنوان همراز حسین(ع) در قم برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سعید خرمی رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان قم در این خصوص گفت: این ورک شاپ ها به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان و هنرمندان با مباحث مربوط به هنر است که با حضور اساتید برجسته هنر کشور برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این ورک شاپ ها با حضور دانشجویان هنر و همچنین علاقه مندان به حضور در سوگواره عرش دهم برگزار خواهد شد که تا کنون دانشجویان و هنرمندان بسیاری از آن استقبال کرده اند.

خرمی اذعان داشت: نخستین ورک شاپ روز شنبه اول آذر ماه از ساعت 13 الی 17 با موضوع تایپیوگرافی خواهد بود که با حضور استاد مسعود نجابتی از اساتید برجسته کشور و داوران بین المللی برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان قم گفت: دومین ورک شاپ نیز روز یکشنبه دوم آذر ماه از ساعت 11 تا 17 برگزار می شود که موضوع آن تصویر سازی است.

وی در خصوص اساتید این بخش گفت: در این ورک شاپ تخصصی استاد طلایی و استاد صلواتیان حضور خواهند داشت که جزو اساتید برجسته کشور در زمینه تصویرسازی به شمار می روند.

خرمی به سومین ورک شاپ تخصصی اشاره کرد و گفت: سومین ورک شاپ نیز با موضوع پوستر است که در این زمینه نیز استاد موسی زاده از اساتید برجسته به ارائه آموزش خواهد پرداخت.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان قم در خصوص برگزاری سومین ورک شاپ تخصصی گفت: این ورک شاپ روز دوشنبه سوم آذر ماه از ساعت 8 الی 12 برگزار می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز