به همت شركت نانوبتن قم؛

نخستین همایش ملی بتن آماده در قم برگزار می‌شود

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۹:۲۰
کد خبر: ۲۵۳۵۳۸
نخستین همایش ملی بتن آماده در قم برگزار می‌شود
نخستین همایش ملی بتن آماده در قم به همت شركت نانو بتن قم با حضور صاحب‌نظران این عرصه برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مجیدبصیرنیا مدیرعامل شركت نانوبتن قم در گفتگو با خبرنگاران در خصوص این همایش گفت: امروز انتظارات مردم در خصوص صنعت ساختمان و همچنین بتن بالا رفته و باید در این عرصه تلاش جدی صورت گیرد.

وی بیان داشت: طبق برنامه توسعه باید در موضوع به قابلیت تولید بتن 50×30 برسیم كه امروزه بسیاری از شركت‌های ساختمانی به این مقوله دست یافته‌اند و مهندسان جوان ما نیز در این زمینه تلاش‌های جدی داشته تا به این مقوله مهم دست یافته‌اند.

مدیرعامل شركت نانوبتن قم بیان داشت: باتوجه به قرار گرفت کشورما در روی گسل زلزله وبا عنایت به اینکه نزدیک به 85درصد ثروت ایرانیان در مسکن انباشت شده است،توجه به سامان دهی واستحکام ساخت وساز وموادی که در آنها به کار گرفته شده است،از اهداف برگزاری  این همایش به شمار می رود.

بصیرنیا افزود: به کارگیری بتن در صنعت ساخت وساز جزء اولویت های این بخش به شمار می رود وعرضه بتن های قابل دوام طولانی ومستحکم از جمله کارهای شرکت ما به شمار می رود که از تجربیات طولان خود در این زمینه بهره برده است.

وی گفت: شرکت تعاونی نانو بتن امین تاکنون پروژه های موفق وبزرگی را با بتن های خوب واستاندارد خود تامین نموده است که می توان به دانشگاه قم،پروژه عظیم پل جمهوری که به زودی افتتاح خواهد شد و..اشاره نمود.

مدیرعامل شركت نانوبتن قم خاطر نشان کرد: باتوجه به توان فنی بالای متخصصین این شرکت در تولید بتن های آماده واستاندارد،هم اکنون در شرکت ما بتن های خاص در رده مقاومتی 30-50تولید می شود که از استاندارد ملی وجهانی برخوردار است. 


همچنین در این مراسم سید محمد روحانی دبیر اجرایی همایش طی سخنانی گفت: هدف از برگزاری این همایش انتقال تجربیات متخصصان وکارشناسان مربوطه در حوزه تولید بتن در سطح کشور است که باحضور اساتید برجسته دانشگاهی مطرح کشور دراین همایش،این امر تحقق می یابد.

وی افزود: سال گذشته ما این همایش را به صورت استانی برگزار کردیم وامسال این همایش را به صورت ملی برگزار می کنیم ودر آینده نزدیک ما سعی خواهیم نمود که اینگونه همایش هارا به صورت فصلی برگزار نماییم تا از آخرین دست آورد های این صنعت در جهت ساخت وساز مطمئن  استفاده شود.

روحانی گفت: برپایی نمایشگاه کنار این همایش ومعرفی شرکت های مطرح در این زمینه و..از جمله برنامه های ما در این همایش خواهد بود.

وی در پایان از راه اندازی دانشکده بتن درسال آینده خبرداد وافزود:ما در سال آینده دانشکده نانو بتن را در این شرکت راه اندازی خواهیم نمود که هدف آن ایجاد تعامل با واحدهای دانشگاهی وارتقای سطح دانش در این زمینه خواهد بود. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز