بیانیه بسیج رسانه قم در محکومیت اهانت به پیامبر(ص):

اقدام «شارلی ابدو» اولین نبوده و آخری هم نخواهد بود

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۲:۵۲
کد خبر: ۲۵۵۳۹۳
اقدام «شارلی ابدو» اولین نبوده و آخری هم نخواهد بود
جمعی از بسیجیان و فعالان رسانه‌ای قم با صدور بیانیه‌ای، اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) را محکوم کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در بیانیه بسیج رسانه قم آمده است: «شارلی ابدو، اولینش نبوده و بی‌گمان آخرینش هم نخواهد بود. دشمنان در طول تاریخ بارها و بارها خواستند نور الهی را خاموش کنند ولی مگر این خواسته شدنی است، چه آن که این وعده خداست که او نورش را کامل می‌کند، هر چند زرسالاران صهیون نخواهند و مدعیان دروغین حقوق بشر در شرق و غرب عالم آن را برنتابند.

ای رسول مهربانی‌ها، شما والاترین نور الهی هستید که خود بهانه خلقتید و مایه آسایش و نزول برکات و رحمت بر همه آدمیان.

اهانت کم سابقه مجله هتاک فرانسوی که متاسفانه با سوءاستفاده از ابزار هنر و رسانه و به بهانه آزادی بیان صورت گرفت، گرچه دل‌هایمان را غمگین ساخت و بغض‌ها را نمایان اما از باب آن که گفته‌اند "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد"، بدین سان بار دیگر بهانه‌ای فراهم شد تا همدل و یک‌صدا از عشق و عمق ارادت قلبی‌مان به شما و خاندان اطهرتان سخن بگوییم و از آن سو با غیرتی برآمده از بصیرتِ محمدی خود، موج خشم و انزجارمان را روانه هتاکان و گستاخان کنیم.

به راستی کیست که با اندکی دقت و روشن بینی، نداند که پشت پرده ماجرای اخیر کاریکاتورهای هتاکانه به ساحت مقدس حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) چه می‌باشد؛ پیامبری که با اخلاق حسنه خویش و با آیین نجات بخش خود، درخت کفر و جهل را از ریشه برکند و نهال راستی و درستی را در جامعه انسانی بر زمین نشاند.

در روزهای اخیر در رسانه‌های جمعی و به ویژه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بسیار در این باره سخن گفته شده که صهیونیست‌ها و غربیان مدعی آزادی بیان به دنبال چه اهدافی در راستای پروژه اسلام هراسی هستند.

اینک ما بسیجیان اهل رسانه و فعالان شیفته اسلام ناب محمدی(ص) بر خود لازم می‌دانیم ضمن محکومیت اهانت بی‌شرمانه اخیر، اعلام بداریم که با تعهد ایمانی و صداقت و تلاش رسانه‌ای خود در نشر حقایق اسلام ناب و ترویج معارف صادره از ناحیه حضرت رسول (ص) و اهل بیت طاهرینش(ع) و نیز آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، مجاهدانه می‌کوشیم تا رهرو صدیق راه پرافتخار خمینی کبیر(ره) و یاران شهیدش باشیم و در لبیک به ندای رهبر عزیزمان در مقابله با قطب استکبار و رسانه‌های آن، لحظه‌ای درنگ نکنیم.»
نظر شما