مدیر مرکز خادمین افتخاری جمکران:

تخصص و جوان‌گرایی رویکرد ‌جذب خادمان افتخاری در مسجدمقدس جمکران است

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۰:۲۶
کد خبر: ۲۶۲۶۷۲
تخصص و جوان‌گرایی رویکرد ‌جذب خادمان افتخاری در مسجدمقدس جمکران است
مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجدمقدس جمکران گفت: برای نخستین بار فراخوان و ثبت‌نام از طریق سایت انجام شده ‌و ۳ هزار و ۵۰۰ نفر علاقه‌مند به خدمت ثبت نام کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، سید حسین موسوی درباره رویکرد جدید جذب خادمین مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: برای نخستین‌بار با برنامه‌ای کاملا منسجم اقدام به گزینش، آموزش و جذب خادمین افتخاری می‌شود تا از این پس خادمانی که وارد مسجد می‌شوند از هر لحاظ آموزش‌های لازم را دیده و مورد تأیید باشند.

مدیر مرکز خادمین افتخاری در خصوص فراخوان جذب خادمین افتخاری گفت: برای نخستین بار فراخوان و ثبت نام به این گستردگی و از طریق سایت انجام شده است که در آن بیش از 3 هزار و 500 نفر علاقمند به خدمت در مسجد مقدس جمکران ثبت نام کردند.

وی افزود: بیشتر ثبت نام کنندگان تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند و قطعا افرادی جذب می‌شوند که دارای تخصص ویژه در بخش‌های مختلف باشند.

موسوی در تشریح مراحل گزینش و جذب خادمان افتخاری گفت: بعد از ثبت نام در سایت، مشخصات فرد مورد بررسی قرار گرفته و سپس استعلام چهارگانه که از ویژگی‌های گزینش ادارات دولتی و معتبر است به عمل می‌آید و سپس از طریق هسته گزینش این جذب صورت می‌گیرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز