سفر كاروان تدبیر و امید به قم؛

مدیر حوزه علمیه قم: نشست رئیس‌ جمهور با نخبگان حوزه گفتمان حوزه و دولت را به تصویر می‌کشد

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۸:۵۴
کد خبر: ۲۶۴۸۵۶
مدیر حوزه علمیه قم: نشست رئیس‌ جمهور با نخبگان حوزه گفتمان حوزه و دولت را به تصویر می‌کشد
مدیر حوزه علمیه قم گفت: ارتباط بین دولت و مراجع عظام می‌تواند نقش بسیار سازنده‌ای در تکامل و رشد اهداف نظام داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به قم گفت: در این سفر آنچه بسیار مهم است این است که بالاترین مقام اجرایی کشور ضمن ارتباط با مراجع عظام و بزرگان حوزه می‌تواند از نظرات ارزشمند آنها نیز اطلاع حاصل کند.

وی بیان کرد: ارتباط بین دولت و مراجع عظام، می‌تواند نقش بسیار سازنده‌ای در تکامل و رشد اهداف نظام داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه قم افزود: حوزه علمیه حضور رئیس جمهور را به شهر مقدس قم خوش آمد گفته و از خداوند می‌خواهم که در این سفر بتوانند از نظرات ارزشمند مراجع بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه گفت‌وگو در جمع نخبگان و اساتید حوزه می‌تواند در ارتباط هر چه بیشتر حوزه و نظام تأثیر بسزایی داشته باشد گفت: یکی از برنامه‌های سفر ریاست جمهوری به قم حضور در جمع اساتید و نخبگان حوزه است که برنامه ریزی‌هایی شده است تا اساتید و نخبگان در این محفل جمع شوند و یک گفتمان زیبنده‌ای بین حوزه و ریاست جمهوری برگزار شود.

فرخ فال تصریح کرد: امیدواریم این سفر در رشد و تعالی ابعاد مختلف شهر قم و ارتباط حوزه و نظام جمهوری اسلامی نقش موثری داشته باشد و حوزه بتواند از این فرصت استفاده ببرد و دولت نیز از گفتمانی که با صاحب نظران حوزوی و نشست‌هایی که با ارکان حوزه دارد اهداف کشور را با توفیقات بیشتری دنبال کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز