استاندار قم خواستار شد

لزوم توجه كاهش هزینه‌های غیر ضروری در بخش‌های عمومی و دولتی

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۵:۰۰
کد خبر: ۴۰۶۸
لزوم توجه كاهش هزینه‌های غیر ضروری در بخش‌های عمومی و دولتی
استاندار قم لزوم توجه به مدیریت مصرف و كاهش هزینه های غیر ضروری در بخش های عمومی و دولتی را ضروری دانست و گفت: مصرف در بخش های مختلف به ویژه در بخش های دولتی باید بهینه،بجا و قاعده مند بوده و از هر گونه اسراف و مصرف بی رویه جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور در جلسه شورای معاونین استانداری قم كه به موضوع بررسی روند اجرای طرح هدفمندی یارانه ها اختصاص داشت طی سخنانی با اشاره به آثار و بركات طرح هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: اجرای طرح هدفمند كردن یارانه ها در درازمدت موجبات رونق و شكوفایی اقتصاد ملی و افزایش رفاه نسبی جامعه را در پی خواهد داشت.
 
وی با اشاره به همراهی و اقبال بالای عمومی از اجرای این طرح سودمند اقتصادی گفت: استمرار و تداوم همراهی و همكاری تحسین برانگیز مردم در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها علاوه بر نمایش وحدت و انسجام عمومی جامعه، تضمین كننده موفقیت طرح بوده و امكان هر گونه سوء استفاده را از دشمنان و مخالفان طرح خواهد گرفت.

استاندار قم بیان داشت: هر روز كه از اجرای طرح می گذارد میزان رضایت مردم از اجرای طرح رو به افزایش بوده و آثار این رضایتمندی عمومی كاملا ملموس و مشهود است.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور با اشاره به این كه اقشار مختلف جامعه به شیوه های گوناگون از اجرای طرح ابراز رضایت می نمایند، از تهیه طومار نانوایان استان خطاب به رئیس جمهور خبر داد و افزود: نانوایان استان در اقدامی خودجوش ودر قالب طوماری ضمن تشكر و قدردانی از زحمات دولت و رئیس جمهور در زمینه اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، همكاری و همراهی بیشتر خود را برای كمك به اجرای طرح اعلام داشته اند.
 
وی لزوم توجه به مدیریت مصرف و كاهش هزینه های غیر ضروری در بخش های عمومی و دولتی را ضروری دانست و گفت: مصرف در بخش های مختلف به ویژه در بخش های دولتی باید بهینه،بجا و قاعده مند بوده و از هر گونه اسراف و مصرف بی رویه جلوگیری شود.

نظر شما