شهردار قم:

قم تبدیل به یک کارگاه عظیم عمرانی شده است

۱۳۹۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۴۹۲۷۵
قم تبدیل به یک کارگاه عظیم عمرانی شده است
شهردار قم با اشاره به پروژه‌های عظیم شهری گفت: امروز به برکت عنایات دولت قم به یک کارگاه عظیم عمرانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن عابدینی پور در دیدار مدیرکل صداوسیمای مرکز قم و جمعی از مدیران صدا و سیما گفت: نگاه بلند و همت بلند مسوولان صدا و سیما نگرش مردم را تغییر خواهد داد

وی افزود: شهرداری امروز با تمام توان خود در حال اجرای پروژه های شهری است و در این راستا باید نگاه فرهنگ عمومی وشهروندی به شهرداری تغییر یابد و اطلاع رسانی شفافی در این راستا صورت گیرد.

شهردار قم تصریح كرد: اگر اعتبار مردمی ضمیمه پروژه های شهری قم شود در این صورت بسیاری از مشكلات رفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: نوع نگاه و طرز تفكر مردم نسبت به مسوولان امور شهری باید تغییر یابد و اجرای این وظیفه خطیر از وظایف صدا و سیما است.

عابدینی پور با اشاره به اجرای برخی از پروژه های كلان در شهر قم گفت: امروز شهر قم مانند گذشته نیست و تغییرات چشمگیری در این شهر صورت گرفته است و با اجرای و بهره برداری از پروژه های عظیم شهری قطعا جبران چندین سال عقب ماندگی شهر خواهد شد.

شهردار قم با اعلام اینكه پروژه های شهر قم نسبت به گذشته شتاب بیشتری گرفته است و این امر كافی نیست تصریح كرد: زمینه جذب سرمایه گذار و امنیت سرمایه گذاران باید توسط مطبوعات و صدا و سیما در قم مهیا شود. اگر شهرهای  بزرگ كشور روز به روز در حال توسعه و پیشرفت در زمینه عمرانی می باشند به جهت این است كه سرمایه گذاران با روحیه ای آرام در آنجا فعالیت می کنند.

در ادامه این دیدار مدیركل صدا و سیمای مركز قم نیز ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی شهرداری در خدمت رسانی به زائران و مجاوران شهركریمه اهل بیت(س)،‌ توسعه فرهنگ شهروندی را از اولویت های اصلی این مركز اعلام کرد و گفت: امروز برنامه های صدا و سیما مركز قم از نظر محتوا بسیار غنی شده و سعی داریم با اجرا ‌و تقویت این گونه برنامه ها، ‌زمینه مشاركت شهروندان را مهیا کنیم.

بهرام محمدی نیا افزود: شهرداری ها با توجه به خدمات متنوع دارای اهمیت خاصی در جوامع امروزی هستند و دیگر نمی توان به شهرداری ها نگاهی تك بعدی داشته باشیم.

وی افزود: جایگاه صدا و سیما در شناسایی و معرفی فرهنگ شهروندی و آگاهی و آشنایی مردم با خدمات شهرداری انكارناپذیر است، اما در این مسیر، همكاری و همگامی كلیه‌ی آحاد جامعه با آن دسته از برنامه‌های تلویزیونی كه در جهت شناخت فرهنگ و آداب و رسوم و سنن جاری در جامعه است و هدف از ارائه این برنامه ها، احیای فضائل اخلاقی و رعایت قوانین و احترام به فضیلت‌های انسانی است، لازم و حتمی و واجب است.

محمدی نیا خاطر نشان كرد: توجه مردم به اینگونه برنامه‌ها، بستری را برای گام های مفیدتری مهیا می‌كند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز