واکنش مراجع عظام تقلید به مجروح شدن روحانی امر به معروف/

تاثر آیت الله صافی گلپایگانی از مجروح شدن روحانی امر به معروف

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۷:۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۵۳۲۹
تاثر آیت الله صافی گلپایگانی از مجروح شدن روحانی امر به معروف
دفتر آیت الله صافی گلپایگانی اعلام کرد: مجروح شدن روحانی امر به معروف و نهی از منکر موجب تاثر و تاسف شدید آیت الله صافی گلپایگانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در اطلاعیه دفتر آیت الله صافی گلپایگانی آمده است:

حادثه ناگوار و تکان دهنده هجوم حامیان فرهنگ بی بند و باری و بی عفتی غربی به موضع اسلامی یکی از روحانیون متعهد، در راه اجرای فریضه‌ی مهم دینی نهی از منکر و امر به معروف و دفاع از حریم حجاب و احکام دین که منجر به مجروح شدن شدید چشم ایشان گردیده موجب تاثر و تاسف شدید مرجع عالی قدر حضرت آیت الله العظمی صافی مدظله الشریف گردید.

در شرایط فعلی که برخی التزامات اسلامی و انقلابی این ملت که با نثار خون پاک هزاران شهید و ایثارگر برپا گردیده مورد هدف قرار گرفته است و از جمله مساله حجاب را با ترفندهای مختلف تضعیف می نمایند و به شعارهای قرآنی و انقلابی بی اعتنایی می کنند و صریحا عدم تعهد خود را به حفظ این سنت های اسلامی ابراز می دارند، انتظار این است که قوه قضاییه وارد عمل شده و عاملان این هتاکی و موارد دیگر هتک حرمت دینی و سنت شکنی ها را تحت تعقیب قرار دهد و سریعا به جزای اعمال خویش برساند.

همچنین نیروی انتظامی که مکرر اعلام برخورد با منکرات و عوامل سنت شکن و بدحجابی نموده در کمال قوت طرح امنیت اخلاقی را پیگیری و اجرا نماید و به کم توجهی بعضی مقامات به حفظ این اصول اعتنا ننماید و به مساله حجاب و عفاف و حفظ عفت عمومی جامعه و نوامیس مردم توجه بیش از پیش نماید.

دفتر حضرت آیت الله العظمی صافی 

نظر شما