با هدف تجدید بیعت با مقام معظم رهبری؛

لوح فشرده حماسه حضور در قم تولید شد

۱۳۹۰/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۳:۰۰
کد خبر: ۵۵۵۵۳
لوح فشرده حماسه حضور در قم تولید شد
همزمان با سالگرد انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی، لوح فشرده ˝حماسه حضور 2˝ با هدف تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب تولید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این لوح فشرده با محوریت سفر اخیر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم و دیدارها و سخنرانی های معظم له به همراه فیلم و عکس تولید و از هم اکنون در دسترس ولایت مداران قرار گرفته است.

این لوح فشرده در 17 موضوع، مشروح هفت عنوان سخنرانی به صورت فایل صوتی، 15 تلاوت قرآن توسط رهبرانقلاب و 22 اثر از آثار منتخب ایشان تهیه شده است.

اصول رفتاری با توجه به نقش دشمن، اهمیت فلسفه شهادت، موقعیت حوزه علمیه قم و نسبت روحانیت با نظام اسلامی، لزوم تحول در حوزه های علمیه، شاخص های لازم برای بسیجیان و نوجوانان، تببین حضور طلاب خارجی در جمهوری اسلامی از جمله عناوین سخنرانی رهبر انقلاب می باشد.

"بصیرت و پایه های اساسی آن" و " توصیه های مقام معظم رهبری برای مسوولین اجرایی کشور" از دیگر عناوین و موضوعات سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب  است.

در این لوح فشرده 750 قطعه عکس نفیس از حضرت آیت الله خامنه ای ویژه دیدارها و استقبال مردم قم از معظم له در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

همچنین دسترسی به متن کامل سخنرانی های مقام معظم رهبری، همراه با جستجو در متن، دسترسی به صوت و فیلم همراه با گردش تصاویر مرتبط یا فایل مورد نظر از دیگر قابلیت های فنی این لوح فشرده گرانسنگ می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز