کتاب دیجیتال نمایشگاه صنعت و معدن قم رونمایی شد

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۰:۱۱
کد خبر: ۶۰۹۲۵
کتاب دیجیتال نمایشگاه صنعت و معدن قم رونمایی شد
برای اولین بار در کشور کتاب دیجیتال هشتمین نمایشگاه توانمندیهای صنعت و معدن استان قم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مجید اوری فرد رییس سازمان صنایع و معادن استان قم در حاشیه رونمایی کتاب دیجیتال هشتمین نمایشگاه توانمندیهای صنعت ومعدن استان قم در گفتگو با ستاد خبری این نمایشگاه با بیان اینکه این اقدام برای اولین بار است که در کشور به صورت الکترونیکی انجام می شود اظهار داشت: معمولا در هرنمایشگاهی مجموعه اطلاعات آن نمایشگاه اعم از غرفه داران وغیره به صورت کتاب چاپ می شد ولی در این نمایشگاه این امر به صورت دیجیتال رونمایی شد.

وی با اشاره به قابلیت های کتاب دیجیتال هشتمین نمایشگاه توانمندیهای صنعت و معدن استان قم گفت: در ابتدای این کتاب توانمندیها وظرفیت های  استان قم در زمینه های مختلف جهت معرفی بستر های سرمایه گذاری صنعتی و معدنی بیان شده است.

رئیس سازمان صنایع ومعادن استان قم با بیان اینکه این کتاب دیجیتال به صورت نرم افزار تهیه شده است بیان داشت: این نرم افزار به صورت کتاب در 190 صفحه  همراه با عكس و فیلم كه حاوی گزارش كامل و مصوری از وضعیت نمایشگاه است، طراحی و آماده شده است.

وی  ابراز  داشت:  کتاب دیجیتال هشتمین نمایشگاه توانمندیهای صنعت و معدن استان قم به همت شرکت نمایشگاهی جهان پدیده هوراند به مدیر عاملی جواد علیشاهی و با همکاری سازمان صنایع و معادن آماده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز