سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری قم:

ورودی‌های شهر قم و اطراف مسجد مقدس جمكران پاكسازی می شود

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۴۳:۱۲
کد خبر: ۶۲۶۶۰
ورودی‌های شهر قم و اطراف مسجد مقدس جمكران پاكسازی می شود
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری قم از پاکسازی ورودی های شهر قم و اطراف مسجد مقدس جمکران همزمان با ایام نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جواد دلاوری سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری قم با اشاره به فرا رسیدن ولادت با سعادت آخرین حجت حق ، منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و آغاز جشنهای نیمه شعبان در استان قم اظهار داشت: در همین راستا و برای آمادگی هر چه بیشتر برای پذیرایی از خیل عظیم مشتاقان و ارادتمندان آن حضرت از اقصی نقاط میهن اسلامی ، ورودیهای شهر قم، مسیرهای منتهی به مسجد و محدوده اطراف مسجد مقدس جمكران پاكسازی می شود.

وی افزود: طرح پاكسازی این مناطق در روزهای دوشنبه 20 و چهارشنبه 22 تیرماه جاری انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: عملیات تسطیح، پاكسازی حریم راه و شستشوی تابلوهای علائم رانندگی و گاردریلها در مبادی ورودی جاده قدیم كاشان از پل راه آهن تا لنگرود، اتوبان قم- تهران، قم- سلفچگان و قم- جعفریه توسط اداره كل راه و ترابری انجام می شود.

سرپرست معاونت امور عمرانی با تأكید بر همكاری و مشاركت كلیه دستگاههای اجرایی در انجام این طرح گفت: پاكسازی، تسطیح، حمل نخاله ها و پسماندهای ساختمانی در محدوده جمكران، رینگ اطراف مسجد، خیابانهای منتهی به مسجد ، خیابان انسجام و بزرگراه امام علی (ع) توسط شهرداری قم انجام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز