با حضور پاسداران و بسیجیان سپاه استان قم برگزار می شود

مراسم پیاده روی حرم تا جمکران با عنوان «میثاق با ولایت»

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۴:۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۲۶۸۴
مراسم پیاده روی حرم تا جمکران با عنوان «میثاق با ولایت»
در آستانه نیمه شعبان مراسم پیاده روی پاسداران و بسیجیان سپاه علی بن ابی طالب(ع) با عنوان میثاق با ولایت از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد جمکران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: پاسداران و بسیجیان سپاه علی بن ابی طالب(ع) با حضور در مسجد اعظم قم و قرائت زیارت آل یاسین و همچنین زیارت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) از خیابان انقلاب به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) و پس از تجدید میثاق با شهدا به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت می نمایند.

سرهنگ پاسدار سیدمهدی رضویان افزود: شرکت کنندگان در این مراسم با حضور در مسجد مقدس جمکران اعمالی از قبیل نماز تحیت مسجد و نماز امام زمان(عج) را اقامه نموده و روح معنوی خود را ارتقاء می دهند.

وی ادامه داد: این برنامه در راستای تجدید میثاق با ولایت همه ساله از سوی سپاه علی بن ابی طالب(ع) در چهاردهم شعبان با حضور گسترده آحاد کارکنان سپاه، بسیجیان و همچنین مردم مشتاق به امام عصر(عج) برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(علیه السلام) با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی با آرزوی سربازی آقا امام زمان (عج) و به عشق شهادت در مسیر ولایت در برابر همه هجمه های دشمنان ایستادگی می کنند، اظهار داشت: با فضا سازی که دشمنان اسلام در جوامع اسلامی ایجاد کرده اند و با فرقه سازی هایی که با عنوان مهدویت به وجود آورده اند، بسیار ضروری است که واقعیت مهدویت، زمینه های ظهور، آشنایی با ولایت و مسائلی از این قبیل و همچنین رسالت مسلمانان در زمان غیبت تبیین شود.

وی افزود: امروز فرقه های مختلفی با پرداختن به موضوع مهدویت توانسته اند عده ای از نوجوانان و جوانان پاک را از مسیر اصلی منحرف کنند و از احساسات آنان در جهت اغراض مادی و هوای نفس خود سوء استفاده نمایند و این در حالی است که این امر وظیفه نهادهای فرهنگی و مراکز علمی تبیین کننده مساله مهدویت را بیش از پیش سنگین تر می نماید.

رضویان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ویژگی های دوران حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: عدل، حق ، اخلاص و عبودیت خداوند از ویژگی های دوران آن حضرت است که منتظران واقعی نیز باید در جهت اجرایی شدن این ویژگی ها در دوره کنونی تلاش کنند.

رضویان با بیان اینکه در برنامه های سپاه و بسیج تلاش می شود، مساله مهدویت به صورت کارشناسانه با دعوت از اساتید برجسته برای پاسداران و بسیجیان تبیین شود، اظهار داشت: جریان انحرافی به دنبال استفاده از اعتقادات و باورهای مردم در راستای اهداف خود بود که بخوبی این توطئه از سوی مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و عالمان دینی شناسایی و هشدارهای لازم به مردم ارائه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز