مدیر مركز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم:

زمان ظهور امام زمان(عج) همانند قیامت مشخص نیست

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۷:۳۴
کد خبر: ۶۲۷۶۶
زمان ظهور امام زمان(عج) همانند قیامت مشخص نیست
مدیر مركز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم مهمترین راه مقابله با رخنه دجالان و شیاطین را ارتقای معرفت به امام زمان(عج) عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی كلباسی در حاشیه بازدید از نمایشگاه طلیعه ظهور اظهار داشت: عمده فعالیت مركز تخصصی مهدویت، تربیت و آموزش نیروهای متخصص است تا این نیروها بتوانند وظیفه معرفت‌افزایی در جامعه را به بهترین نحو انجام دهند، چون آسیب‌های مهدویت از همین نقطه شروع می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی معرفت به اندازه كافی توسعه پیدا نكند، رخنه فتنه‌گران، شاطین و جعال شروع می‌شود و اگر این مسئله كه با توجه به دلایل و مدارك متقن و مسلم، ظهور امام زمان(عج) مثل زمان قیامت است و فقط خداوند از آن مطلع است، برای مردم تبیین شود فرصتی برای افرادی كه بخواهند با یك خطا یا تعمد، انحرافی را شروع كنند به وجود نخواهد آمد.

وی با اشاره به زمینه‌هایی از بروز آسیب‌های مهدوی كه در گذشته خسارت فراوانی به مملكت وارد كرده است، بیان داشت: حدود 100 سال پیش سران فرقه‌های انحرافی اعلام كرده بودند كه ظهور امام زمان(عج) نزدیك است و در پی همین قضیه فرقه‌های ضاله شكل گرفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین كلباسی گفت: با توجه به آسیب‌هایی كه مهدویت را تهدید می‌كند، تربیت و آموزش نیروی متخصص برای حضور در دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه و... به منظور روشنگری مباحث مربوط به مهدویت و معرفت‌افزایی اقشار مختلف یكی از مهمترین برنامه‌های مركز تخصصی مهدویت است.

مدیر مركز تخصصی مهدویت تولید كتاب‌ها و مجله‌های مفید و تهیه برنامه‌های رسانه‌ای مبتنی بر كارشناسی‌های اصولی را از دیگر فعالیت‌های این مركز عنوان كرد و در مورد آسیب‌هایی كه اخیراً در مورد مهدویت در جامعه مشاهده شده است، بیان داشت: در این مسئله مراجع تقلید، علما و محققان برجسته پشتیبانی‌های خوبی از مركز تخصصی مهدویت كردند و حتی مقام معظم رهبری در سخنانی به صورت آشكار و شفاف به تبیین مسئله مهدویت پرداختند.

وی تصریح كرد: تلاش مركز تخصصی مهدویت این است كه دجال را كه مظهر كارهای شیطانی در جهان است در شكل‌های مختلف معرفی كند و راه عبور از شیطنت‌ها و رسیدن به مسیر نورانی امام عصر(عج) را برای اقشار مختلف مردم تبیین كند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز