پیام استاندار قم به مناسبت روز جوان:

درخشش کشور به برکت حضور جوانان خلاق است

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۲۱:۰۴:۱۰
کد خبر: ۶۳۱۵۵
درخشش کشور به برکت حضور جوانان خلاق است
استاندار قم با صدور پیامی روز جوان را به همه جوانان کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم در پیام استاندار قم آمده است: جوان زنده و با نشاط و پرامید و پاکدامن، می‌تواند یک تاریخ را بیمه کند. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
یازدهم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت "حضرت علی اكبر" علیه السلام به عنوان "روز جوان" نام گذاری شده است. ایام پر شور و نشاط جوانی از خاطره انگیزترین دوران حیات آدمی محسوب می شود زیرا غنچه های آمال و امید در این دوران شكفته شده  و انسان گام های بلندی را برای رسیدن به رشد و كمال بر می دارد. جوانی، بهاران زندگانی و ارزشمندترین هدیه ای است که دست روزگار تنها یک بار فرصت بهره گیری از آن را به آدمی می بخشد.

نشاط و شادابی،تحرک و قدرت و انگیزه های بلند رویش و پویش، ره آورد بوستان جوانی است. جوانانی که ریشه در اندیشه دانایی دارند، با قدر دانستن این فرصت، ره توشه ای از علم و حکمت و مکنت برای پس انداز سال های دیگر عمر خود فراهم می کنند، ولی جوانان غبار غفلت گرفته، در روز بهره گیری از انباشته ها، جز افسوس، بهره ای ندارند.

از این رو قدرت جوانی اگر با خرد و اراده و تجربه هم ساز شود، او را در پیمودن راه كمال و سعادت و پیروزی یاری خواهد كرد.
 انقلاب اسلامی حاصل خون جوانان گرانقدری است كه با تاسی از قافله سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و فرزند رشید آن حضرت ،شهید جوان کربلا حضرت علی اکبر(ع) - آگاهانه و هوشیارانه در برابر ظلم و ستم ایستادگی و جانفشانی كرده و عزت ، سربلندی و حیات جاودانه را به این كشور و ملت ارزانی داشتند و امروز به یمن و بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی، و حضور خلاقانه و شكوفای جوانان مومن و متعهد كشورمان، شاهد درخشش كشور در عرصه های مختلف علمی،پژوهشی وكارآفرینی هستیم. جوانانی كه با الهام از آموزه های دینی و مكتب انسان ساز اهل بیت (س)،مسیر بالندگی و تعالی را به سرعت طی نموده و برای این مرزو بوم افتخارآفرینی می نمایند.

بی تردید در هر عرصه ای، اگر موفقیتی صورت می گیرد، رد پای جوانان خلاق و با نشاط در آن دیده می شود و بی دلیل نیست كه دشمنان این گونه جوانان پاك و متدین مرزو بوم ایران اسلامی" این   سرمایه های عظیم اجتماعی" را آماج هجمه های سخت و نرم خود قرار داده اند. امروز سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی وآبادانی و توسعه و ساختن شهر و استانمان در انتظار یاری و مشاركت فعال جوانان است تا با اندیشه های خلاق و دست های مبتکر، كمبودها و كاستی ها را برطرف نموده و زمینه معرفی ایران اسلامی به عنوان اسوه و الگوی حكومت جهانی را فراهم كنند. فرا رسیدن فرخنده میلاد باسعادت سرو بوستان ایستادگی، زیباترین گل باغ حسین(ع) یادگار علی (ع) حضرت علی اكبر علیه السلام و روز جوان را به همه جوانان عزیز این آینده سازان كشور تبریك گفته،سلامتی،بهروزی و موفقیت همگان را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.
محمد حسین موسی پور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز