توسط سردار مهدوی‌نژاد

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قم تشریح شد

۱۳۹۰/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۸:۱۱
کد خبر: ۷۷۲۱۸
برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قم تشریح شد
در آستانه دفاع مقدس برنامه های این هفته توسط فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) قم تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار مهدی مهدوی نژاد امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: این هفته یادآور رشادت ها و ارزش های والای رزمندگان و شهدای 8 سال جنگ تحمیلی است که باید همیشه زنده نگه داشته شود.

وی تصریح کرد: در چنین ایامی دشمنان با تهاجم وحشیانه خود بر علیه ایران اقدام کرده و می خواستند ایران را از پای بیندازند اما هرگز موفق نشدند.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) قم تاکید کرد: باید این ایام همانند تابلویی زرین در برابر دیدگان نسل جوان باشد تا همیشه رشادت های جوانان رزمنده را در مقابل خود داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در قم گفت: در روز اول هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح را خواهیم داشت که با اقتدار از نظام اسلامی دفاع کرده و این را به رخ همگان خواهند گذاشت.

سردار مهدوی نژاد افزود: در روز دوم که با نام روز نماز و جهاد است از شهدای روحانی تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) قم ابراز داشت: در این هفته روزی با نام بصیرت در دفاع مقدس نامگذاری شده که به اهمیت موضوع بصیرت در سومین روز هفته دفاع مقدس خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: روزهای بعدی هفته دفاع مقدس به نام روز سرباز، روز جهاد در جهاد، ولایت فقیه و همچنین خانواده خواهد بود که به موضوعات مربوطه پرداخته می شود.

سردار مهدوی نژاد از فضاسازی محیطی در سطح شهر خبر داد و گفت: در این هفته نمایشگاه یادیاران حد فاصل کوه خضر نبی و مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد که در آن علاوه بر برگزاری غرفه ها به تشریح عملیات کربلای یک و آزاد سازی مهران خواهیم پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز