مدیركل جدید روابط عمومی استانداری قم منصوب شد

موسی‌پور: اطلاع‌رسانی دقیق به مردم حس اطمینان را در جامعه افزایش می‌دهد

۱۳۹۰/۰۸/۰۶ - ۱۷:۱۳:۲۱
کد خبر: ۸۴۲۷۱
موسی‌پور: اطلاع‌رسانی دقیق به مردم حس اطمینان را در جامعه افزایش می‌دهد
استاندار قم اعتمادسازی را از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها دانست و گفت: اطلاع‌رسانی دقیق به مردم حس اطمینان و آرامش را در آنها افزایش خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در مراسم تودیع و معارفه مدیركل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف را لازمه موفقیت در فعالیت‌های مختلف دانست و گفت: انتقال اقدامات، تلاش‌ها و خدمات دستگاه‌ها به مردم وظیفه تمام مدیران است.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی در اطلاع‌رسانی دقیق و موثر به مردم، تصریح كرد: به موازات تلاش و خدماتی كه در نظام اسلامی صورت می‌گیرد، اطلاع‌رسانی به مردم علاوه بر افزایش امیدواری جامعه، همراهی و مشاركت عمومی برای پیشبرد فعالیت‌ها را تقویت می‌كند.

استاندار قم اطلاع‌رسانی به موقع و جامع به مردم را موجب دلبستگی آنها به نظام عنوان كرد و افزود: روابط عمومی باید فضای كار و تلاش و خدمت‌رسانی را به خوبی به مردم منتقل كند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور نقش روابط عمومی در افزایش ارتباط مردم با دستگاه‌های دولتی را موثر خواند و خاطرنشان كرد: اطلاع‌رسانی به مردم از بهترین و مهم‌ترین فعالیت‌ها است چراكه عشق و علاقه مردم به نظام را افزایش داده و اعتماد آنها كه مهم‌ترین سرمایه نظام است، را می‌افزاید.

وی در پایان سخنان خود با تاكید بر اهمیت اعتمادسازی با اطلاع‌رسانی دقیق به جامعه، ایجاد حس اطمینان و آرامش در مردم نسبت به خدمت‌گذارانشان را از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی برشمرد.
در این مراسم استاندار قم از زحمات آقای مقیمی مدیر کل سابق روابط عمومی تقدیر و تشکر نمود و آقای حجتی را بعنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری منصوب نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز