با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان

پارك ثامن‌الائمه در قم افتتاح می‌شود

۱۳۹۰/۰۸/۱۲ - ۱۲:۴۸:۵۰
کد خبر: ۸۴۸۲۲
پارك ثامن‌الائمه در قم افتتاح می‌شود
مدیركل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: به دنبال مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان قم، پارك ثامن‌الائمه احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد عفتان در حاشیه حضور در نمایشگاه سالنمای خدمت با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری برای این اداره‌كل اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث پارك پزرگ ثامن‌الائمه به زودی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینكه مطالعه و طراحی این پارك تهیه شده است، ادامه داد: این پارك در ابتدای خروجی قم به سمت گرمسار و در شمال شرق قم با مساحت 470 هكتار احداث می‌شود.

مدیركل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم یادآور شد: این پارك با اعتبار چهار میلیارد تومان از سفر مقام معظم رهبری تصویب شده است و در حال حاضر یك میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

عفتان اضافه كرد: یك و نیم میلیارد تومان اعتبار نیز برای انجام فعالیت‌های آبخیزداری اختصاص یافته است كه ابلاغ اولیه آن صورت گرفته و در حال تهیه طرح و انتخاب پیمانكار هستیم.

وی خاطرنشان كرد: 500 میلیون تومان نیز برای بحث كنترل پدپده‌ بیابان‌زایی اختصاص پیدا كرده است كه طرح‌های آن را آماده كرده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

مدیركل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم اذعان داشت: حدود 80 درصد از اراضی استان قم زیرپوشش این اداره‌کل بوده و برای درصد بالایی از آنها سند صادر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز