بازدید سرزده استاندار قم از دستگاه‌های امدادی استان

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۰:۰۰
کد خبر: ۸۵۱۰
بازدید سرزده استاندار قم از دستگاه‌های امدادی استان
استاندار قم به صورت سر زده از دستگاه‌های امدادی استان قم بازدید و با نحوه خدمات رسانی آنها آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور به اتفاق معاونین عمرانی و برنامه ریزی استانداری بطور سرزده از اداره كل راه و ترابری و مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی استان بازدید كرده و از نزدیك در جریان روند خدمات رسانی این دستگاه ها قرار گرفتند.

استاندار قم در بازدید از اداره كل راه و ترابری استان، اهمیت و گستردگی مأموریت ها ی این سازمان را مورد اشاره قرار داد و تصریح كرد: شرایط جوی و بارش نزولات آسمانی در روزهای اخیر،لزوم مراقبت جدی از راه ها و تلاش برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان در جهت تضمین سلامت مسافران را ضروری ساخته است.

وی مناسب ارزیابی کردن عملكرد دستگاه ها و مجموعه های امداد و نجات استان در فراهم ساختن شرایطی امن برای مسافرت و ایمن كردن راه ها و محورهای ارتباطی استان در فصول مختلف سال به ویژه فصل زمستان و سرما از تلاش ها و اقدامات انجام گرفته در این راستا قدردانی كرده و بر لزوم استمرار، بهبود و ارتقای این خدمات تاكید كرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور با اشاره به این كه قم به لحاظ ترانزیتی و حمل و نقل جاده ای در موقعیت حساسی واقع شده است، ضرورت توجه جدی به توسعه راه های مواصلاتی استان را یاداور گردیده و افزود: باید عملیات اجرایی طرح های عمرانی مربوط به بخش راه و حمل و نقل استان با جدیت و سرعت پیگیری شود.

استاندار قم با اشاره به لزوم دسترسی و دسته بندی اطلاعات فنی و تخصصی امكانات و تجهیزات بخش راه و ترابری استان گفت: برای این منظور تدوین شناسنامه راه ها، ابنیه ها و مستحدثات امری لازم و ضروری است كه می بایست اهتمام جدی در این زمینه از سوی مسولان ذیربط صورت پذیرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در بازدید از مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی استان،با اشاره به حساسیت ها ی كاری اورژانس اظهار داشت:این مركز با جان و حیات انسان ها سروكار داشته و كار در آن به لحاظ معنوی از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است.

وی احساس مسؤلیت بالا، دقت، نظم و جدیت را لازمه و ویژگی اصلی كار اورژانس دانست و افزود: شاغلان در این بخش همواره باید این خصوصیات را سرلوحه كار خود قرار دهند.

استاندار قم داشتن نگاه عادی به فعالیت های امداد و نجات و یاری رسانی به آسیب دیدگان در حوادث را آفتی برای این گونه مشاغل برشمرد و بر لزوم استمرار یاداوری و تذكر در زمینه حساسیت ها و اهمیت كار مددكاران اورژانس تاكید و افزود: یاداوری اهمیت و حساسیت كار دراین بخش تقویت وظیفه شناسی و افزایش روحیه خدمت و مسولیت پذیری شاغلین و پرسنل اورژانس را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور با اشاره به این كه ماموریت های اورژانش قم بالاتر از میانگین كشوری است بر لزوم توجه به حفظ و ارتقاء آمادگی اورژانس قم و تجهیز آن به پیشرفته ترین امكانات و تجهیزات و رفع كاستی های این بخش تاكید كرد.

وی با بیان این كه آمار حوادث جاده ای ودرون شهری استان در ایام بارش های اخیر كاهش داشته است این مساله را ناشی از هماهنگی مطلوب و عملكرد خوب دستگاه های خدمات رسانی چون هلال احمر، شهرداری، اورژانس،راه وترابری و پلیس راه دانست و گفت: برای تسهیل در خدمات رسانی و افزایش رضایتمندی مردم باید این تعاملات و هماهنگی ها افزایش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز