در سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح؛

دانشنامه « اسلام و مسیحیت» در فضای مجازی عرضه شد

۱۳۹۰/۱۰/۰۶ - ۱۹:۱۱:۵۳
کد خبر: ۹۱۷۰۲
دانشنامه « اسلام و مسیحیت» در فضای مجازی عرضه شد
در سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) دانشنامه معنوی « اسلام و مسیحیت» با بیش از 100 مطلب خواندنی در پایگاه حوزه به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مدیر ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن این روز به کلیه هموطنان مسیحی کشورمان عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: این دانشنامه با 115 مطلب در قالب 5 نمایه اصلی و 19 نمایه فرعی شامل گزیده کتاب، چکیده پایان نامه های دانشجویی، پرسش و پاسخ، بریده جراید، مقالات و مجلات از هم اکنون در فضای مجازی عرضه شده است.

اکبر پوست چیان ادامه داد: این دانشنامه با هدف جمع آوری جامع ترین اطلاعات پیرامون زندگی معنوی و شخصیتی حضرت مسیح(ع) درصدد است منبع جامع و ارزنده ای به منظور تسهیل در امر پژوهش و تحقیق پژوهشگران حوزه و دانشگاه نقش آفرینی کند.

عضو انجمن روابط عمومی ایران افزود: "ویژگی های کلی مسیحیت"، "آموزه های اعتقادی دراسلام و مسیحیت"، " شعائر در اسلام و مسیحیت"، "پیامبر اکرم(ص) و مسیحیان"، "حاکمان مسلمان و مسیحیان" از جمله نمایه های اصلی این دانشنامه است.

پوست چیان اظهارداشت: نمایه های فرعی این دانشنامه با برخورداری از دهها مقاله به غنای علمی این دانشنامه مناسبتی افزوده اند بطوریکه علاقمندان می توانند نمایه های از جلمه؛ "تاریخ مسیحیت"، "ابعاد اعتقادی مسیحیت "، "ابعاد اخلاقی مسیحیت "، "شعائر و احکام مسیحیت "، "کتاب مقدس مسیحیت "، "فرقه های مسیحی "مسیحیت در دنیای امروز" اشاره کرد.

وی ادامه داد: "وحی در اسلام و مسیحیت "، "عیسی (ع) در اسلام و مسیحیت"، "قرآن و انجیل"، " روح القدس در اسلام و مسیحیت"، "منجی موعود در اسلام و مسیحیت" از دیگر عناوین فرعی این دانشنامه علمی می باشند.

وی گفت: علاقمندان می توانند برای بهره بیشتر از این دانشنامه علمی و مناسبتی به اینجا مراجعه کنند.

نظر شما