احادیث پزشكی حضرت علی منتشر شد

۱۳۹۰/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۵:۳۴
کد خبر: ۹۴۲۹۳
احادیث پزشكی حضرت علی منتشر شد
انتشارات سرور اقدام به چاپ و عرضه اثر ارزشمند «احادیث پزشكی حضرت امیرالمومنین(ع)» در هفتمین نمایشگاه كتاب استان قم كرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، انتشارات سرور بیش از 40 عنوان از كتاب‌های منتشر شده طی سال‌های اخیر را در هفتمین نمایشگاه كتاب استان قم عرضه كرده است كه بیش از 15 عنوان از آنها برای نخستین بار به چاپ رسیده‌اند.

«حیوةالقلوب» نام مجموعه‌ای پنج جلدی از آثار علامه مجلسی است كه دو جلد از آن به زندگی انبیای الهی اختصاص دارد و علاوه بر آن دو جلد نیز ویژه زندگانی حضرت محمد(ص) است و جلد پنجم مباحثی در رابطه با امام‌شناسی را مورد بحث قرار می‌دهد.

از دیگر آثار شاخص عرضه شده در غرفه انتشارات سرور می‌توان به مجموعه «قصه‌های اهل‌بیت(ع)» اشاره كرد كه دارای عناوینی چون قصه كربلا، قصه هجرت، قصه صلح خونین و قصه مدینه بوده و مباحث گوناگونی را در این خصوص مطرح می‌كند.

بسیاری از آثار علامه مجلسی مانند «تاریخ چهارده معصوم(ع)» نیز توسط این ناشر در هفتمین نمایشگاه كتاب استان قم عرضه شده است و علاوه بر آن بازدیدكنندگان از غرفه انتشارات سرور می‌توانند نسبت به تهیه كتاب ارزشمند «احادیث پزشكی حضرت امیرالمومنین(ع)» نیز اقدام كنند.

این كتاب با استفاده از احادیث معتبر شیعه تدوین شده و مباحث گوناگونی از علوم پزشكی را دربر می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند با تخفیف ویژه نمایشگاه آن را از غرفه انتشارات سرور تهیه كنند.

اثر شاخص دیگری كه در این غرفه به چشم می‌خورد كتاب «برهان معتبر» است كه با ارائه دلایل منطقی و عقلی سعی در اثبات وجودی امام عصر(عج) داشته و مطالب گوناگونی را با استفاده از احادیث و روایات در این خصوص گرد‌آوری كرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز