استاندار کردستان:

۱۵درصد اعتبارات طرح توسعه کشاورزی در کردستان پرداخت شد

۱۳۹۱/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۶:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۴۳۲
۱۵درصد اعتبارات طرح توسعه کشاورزی در کردستان پرداخت شد
استاندار کردستان گفت: تاکنون بیش از 15 درصد از اعتبارات پیش‌بینی شده برای توسعه بخش کشاورزی استان به متقاضیان فعالیت در این بخش پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، علیرضا شهبازی در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان کردستان در سنندج، توسعه بخش کشاورزی را ضامن توسعه پایدار استان دانست و اظهار داشت: کردستان به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و بهره‌مندی از آب و هوای متنوع در مناطق مختلف استان قادر به تولید انواع محصولات کشاورزی بوده و باید از این ظرفیت بالقوه به خوبی بهره گرفت.

وی افزود: خوشبختانه دولت خدمتگزار با اجرای طرح عظیم توسعه بخش کشاورزی درصدد رفع بسیاری از دغدغه‌های فعالان این بخش در کشور بوده و به طور قطع استان کردستان نیز می‌تواند با همت کشاورزان، تحصیلکردگان بخش کشاورزی و شیلات و همچنین مدیران اجرایی استان در راستای تحقق اهداف این طرح گام‌های اساسی را بردارد.

شهبازی در ادامه اظهار داشت: تاکنون بیش از 15 درصد از اعتبار در نظر گرفته شده برای توسعه بخش کشاورزی استان به متقاضیان فعالیت در این بخش پرداخت شده است.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی همه دست اندرکاران اجرای طرح به خصوص کارشناسان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی استان، اضافه کرد: به یاری خدا و همت مسوولان برابر برنامه ریزی‌های انجام شده به طور قطع در ماه‌های آینده شاهد رشد میزان پرداخت تسهیلات در استان خواهیم بود.

وی همچنین خواستار حضور فعال‌تر تعاونی‌ها و مشارکت و همکاری بیش از پیش آنان با دست اندرکاران اجرای طرح توسعه کشاورزی در استان شد و تصریح کرد: خوشبختانه استان دارای نیروهای تحصیلکرده خوبی در بخش کشاورزی است و باید از این ظرفیت به نحو بهتری استفاده و با ساماندهی این نیروها در قالب تعاونی، زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان را فراهم کرد.
 
شهبازی در پایان خواستار ایفای نقش پررنگ‌تر فرمانداران شهرستان‌های تابعه در حل موانع و مشکلات موجود بر سر راه تصویب طرح‌ها و نیز پرداخت تسهیلات به متقاضیان شد و گفت: باید به گونه‌ای کار کنیم که مردم به صورت ملموس نتیجه فعالیت مدیران در بهبود شرایط کسب و کار و همچنین بالا رفتن رفاه اجتماعی در منطقه را احساس کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز