معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در کردستان

ترس از بیداری اسلامی عامل اصلی هتک حرمت به رسول الله است

۱۳۹۱/۰۶/۲۷ - ۱۸:۴۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۴۴۷
ترس از بیداری اسلامی عامل اصلی هتک حرمت به رسول الله است
معاون امور فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ترس از بیداری اسلامی عامل اصلی هتک حرمت به ساحت رسول الله است.

حجت الاسلام مهدی فرضی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در کردستان افزود: رشد و گسترش بیداری اسلامی و سست شدن پایگاه حکومت‌های مستبد در جهان اسلام زنگ خطری برای دشمنان اسلام بود که برای نجات خود دست به هر کاری می‌زنند.

وی اظهار داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس به عنوان دشمنان اصلی جهان اسلام به شدت از حرکت و پیشرفت کشورهای اسلامی به هراس آمده و برای خدشه وارد کردن به اسلام از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به جایگاه والای حضرت محمد(ص) نزد خداوند متعال و بشریت افزود: این اقدام ناشایست دشمنان اسلام هیچ خدشه‌ای به جایگاه والای آن حضرت وارد نکرده بلکه باعث خشم و انزجار بیشتر مسلمانان و سایر ادیان از متولیان این امر شده است.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به مژده بشارت پیامبر اسلام مبنی بر همگامی مسلمانان و پیروزی اسلام بر تمام امت‌ها بیان کرد: امروز نیاز است که ما حضور خود را به عنوان یک فرد مسلمان نمایان کنیم و با ندای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» بشریت و عالم بشریت را بیدار کنیم.

وی نحوه حضور در صحنه برخی از حکام جهان اسلام در مقابله با این حرکت ناشایست ضد اسلامی را پیامی مهم به مسلمانان اعلام کرد و گفت: متاسفانه تعدادی از حکام جهان اسلام بخاطر مافع دنیوی و شخصی خود با دشمنان اسلام، حتی حاضر به اعلام یک بیانیه نشدند.
 
وی بیانات رهبر معظم انقلاب را در زمینه هتک حرمت به رسول الله را بسیار مهم و تاثیرگذار و الگویی برای مسوولین جهان اسلام بیان کرد.
 
وی افزود: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون با هزاران مکر و حیله وارد میدان شده است و مطامع خود را به ما پیشنهاد داده تا از دین اسلام و پیامبر اکرم(ص) دوری کنیم چون از اسلام ناب محمدی که در ایران قدرت گرفته است لرزه به اندام آن ها افتاده است.

به گفته وی دشمنان جهان اسلام با این حرکت خود جایگاه واقعی خود را به بشریت اعلام کردند و مورد بی احترامی همه ادیان الهی قرار گرفتند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز