امام جمعه سنندج؛

اهانت به مقدسات اسلامی درماندگی غربی‌ها را جبران نمی‌کند

۱۳۹۱/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۳۲۷۲
اهانت به مقدسات اسلامی درماندگی غربی‌ها را جبران نمی‌کند
امام جمعه سنندج با محکوم کردن هتک حرمت مقدسات اسلامی توسط کشورهای غربی، گفت: عربی‌ها با اهانت به مقدسات اسلامی نمی‌توانند شکست‌های خویش را جبران کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، اظهار کرد: وعده الهی در این است که اسلام دین جهان شمول و مکتب قرآن تنها مکتب آخرالزمان باشد.
 
وی افزود: با آمدن پیامبر خاتم و آموزه‌های متقن اسلامی وعده الهی برای تکمیل دین خویش محقق شده و هر مکتبی به غیر از اسلام در پیش خداوند متعال قابل قبول نیست. امام جمعه سنندج تصریح کرد: دین اسلام جامع‌ترین دین الهی بوده و مقاومت کورکورانه غربی‌ها در برابر نفوذ اسلام دیگر جایگاهی ندارد.
 
ماموستا مجتهدی افزود: غربی‌ها به خیال باطل خویش می‌خواهند با اهانت به مقدسات اسلام و شخص پیامبر بزرگ اسلام جلوی نفوذ و گسترش آموزه‌های اسلامی در جهان غرب را بگیرند اما در این عرصه هیچگاه موفق نخواهند شد.

امام جمعه سنندج با تأکید بر اتحاد و همبستگی همه مسلمانان جهان در برابر جبهه کفر و استکبار تصریح کرد: بدون شک غربی‌ها می خواهند شکست‌ها و درماندگی‌های خویش را در عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با اهانت و هتک حرمت مقدسات اسلامی جبران کنند.
 
ماموستا مجتهدی افزود: آنان باید بدانند که در آینده نزدیک زیر اسلحه‌های مسلمانان و همت والای جوانان مسلمان له خواهند شد و مکتبی جز اسلام و آموزه‌های قرآنی در جهان حکم‌فرما نخواهد شد.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته نیروی انتظامی و روز آتش‌نشان به خادمان این عرصه اظهار داشت: حفظ امنیت و آسایش اجتماعی و تلاش در مسیر تعالی همه جانبه جامعه بدون حضور نیروهای خدوم انتظامی امکان‌پذیر نخواهد بود لذا امید است مردم ولایت‌مدار کردستان همواره همکاری و مشارکتی گسترده با نیروهای خدوم انتظامی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز