آذرماه جاری

همایش ملی آسیب‌های پنهان در سنندج برگزار می‌شود

۱۳۹۱/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۳:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۱۱۱
همایش ملی آسیب‌های پنهان در سنندج برگزار می‌شود
چهارمین همایش ملی آسیب‌های پنهان در نیمه دوم آذرماه سال جاری با موضوع جوانان و تحولات هویتی در سنندج برگزار می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران هدف از برگزاری این همایش را بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و نظرات علمی دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها و کارشناسان درباره مسایل اجتماعی و ارایه راهکار برای برطرف کردن آسیب‌ها و معضلات اجتماعی عنوان کرد.
 
حمیدرضا مجردی با اشاره به برگزاری همایش‌های اول و دوم آسیب‌های پنهان با موضوعات مختلف اجتماعی، تصریح کرد: همایش سوم با موضوع رسانه و آسیب‌های اجتماعی و چهارمین همایش ملی آسیب‌های پنهان نیز با موضوع جوانان و تحولات هویتی برگزار می‌شود.

جوانان و هویت‌های چندگانه (هویت ملی، جهانی و قومی) ـ جوانان، هویت و مدیریت بدن ‌ـ جوانان، معنویت‌گرایی و هویت ‌ـ جوانان، هویت و بی‌اعتنایی اجتماعی‌ ـ جوانان، هویت و بنیادگرایی ‌ـ فضای مجازی و تحولات هویتی‌‌ ـ‌ تحول الگوهای گذران اوقات فراغت‌ خشونت فردی و اجتماعی و تحولات هویتی ‌ـ نظام آموزشی (رسمی و غیر رسمی) و تحولات هویت از محورهای این همایش است.

مجردی گفت: در این دوره از همایش آسیب‌های پنهان، مقالات برتر در نشریه علمی و پژوهشی جوانان، فرهنگ و جامعه به چاپ می‌رسد. 70 مقاله به دبیرخانه سومین همایش آسیب‌های پنهان در سال گذشته رسید که 40 مقاله آن تخصصی و 30 مقاله دیگر در موضوع‌های دیگر ارائه شده بود.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزییات شرکت در این همایش می‌توانند به وب سایت www.jdkurd.ir مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز