عبدالله چمن گلی

محروم نشده‌ام، تعلیق موقت شدم

۱۳۹۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۴:۵۸
کد خبر: ۱۰۴۵۰۶
محروم نشده‌ام، تعلیق موقت شدم
عبدالله چمن گلی گفت: من هیچ مشکلی در ادامه مربیگری خود ندارم و محروم نشده‌ام بلکه تعلیق شدم.

عبدالله چمن گلی مربی کردستانی تیم ملی  کشتی فرنگی جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در کردستان افزود: با پرداخت پنج هزار دلار جریمه که به دلیل اعتراض به رای داور تعیین شده است این مشکل رفع می‌شود.

مربی تیم ملی جوانان کشتی فرنگی ایران با اشاره به اینکه هنوز حق اعتراض به این تصمیم را داریم گفت: من هیچ مشکلی در ادامه مربیگری خود ندارم و محروم نشده‌ام بلکه تعلیق شدم.

وی با بیان اینکه برای هر مربی و یا ورزشکاری پیش می‌آید که کارت قرمز بگیرد، افزود: محمد بنا نیز در سال 2010 کارت قرمز گرفت و تعلیق موقت شد اما در آن زمان هم بدون هیچگونه مشکلی به مربیگری خود ادامه داد.

چمن گلی با اشاره به وجود حق خوری‌ها در مسابقات بین المللی گفت: اعتراض من در دفاع از حق کشورم بود و از تمامی هموطنان و رسانه‌ها انتظار دارم در این زمینه نه من بلکه کشور خود را مورد حمایت قرار دهند.

وی اظهار کرد: حق کشتی گیر 55 کیلوگرمی کشورمان در آن مسابقات ضایع شد و امتیاز مسابقه را به حریف بلغاری دادند که در صورت برد می‌توانست با اول و دوم دنیا روبه‌رو شود.

چمن گلی افزود: اعتراض من هم کاملا محترمانه بود اما از سوی داوران با کارت قرمز مواجه شدم.

وی گفت: متاسفانه برخی به‌دنبال کمرنگ کردن انتخاب من به عنوان بهترین مربی کشتی فرنگی جهان هستند و حاضر می‌شوند از منافع ملی نیز بگذرند اما تعلیق موقت پیش آمده هیچ ارتباطی با عنوانی که به من داده شده است ندارد و متاسفانه بعضی از رسانه‌ها از جانب من اخبار کذب می‌زنند. 

چمن گلی به نگاه مثبت فدراسیون جهانی کشتی اشاره کرد و گفت: رییس فدراسیون جهانی کشتی به من گفت اگر زودتر مشکل را پیگیری می‌کردید نیازی به تعلیق موقت هم نبود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز