با شکست تیم کرمانی

تیم شهید شکوهی سنندج به رده سوم لیگ برتر هندبال بانوان صعود کرد

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۱۵۶
تیم شهید شکوهی سنندج به رده سوم لیگ برتر هندبال بانوان صعود کرد
در پایان هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان کشور، امروز جمعه تیم شهید شکوهی سنندج با شکست تیم ایران تایل کرمان به رده سوم جدول لیگ برتر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان تیم شهید شکوهی سنندج با نتیجه 26 بر 19 توانست تیم ایران تایل کرمان را که در سال گذشته با نام زیتون کرمان به رده دوم لیگ برتر رسیده بود شکست دهد. شاگردان نشمین شافعیان به گفته وی در نیمه اول بازی تیم حریف را دست کم گرفتند و شروع خوبی نداشتند اما در نیمه دوم برتری خود را نشان دادند و در نهایت نیز موفق به شکست این تیم شدند.
 
وی افزود: تیم شهید شکوهی سنندج برای بر سکو رفتن در لیگ تلاش می‌کند و با توجه به روحیه و شرایط مناسب تیم این چشم انداز دور از انتظار نیست. تیم شهید شکوهی تا کنون تنها یک شکست در بازی‌های لیگ برتر داشته است که آن هم با اختلاف یک گل و مقابل تیم بیمه رازی تهران بوده است.

نماینده کردستان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور در هفته دوم بازی‌ها نیز با خلق یک شگفتی موفق به شکست تیم ذوب آهن اصفهان شده بود و خود را به عنوان یک مدعی در لیگ برتر مطرح کرده بود. هم اکنون یک بازیکن در رده سنی بزرگسالان، سه بازیکن در رده سنی جوانان و سه بازیکن نیز در رده سنی نوجوانان از تیم شهید شکوهی در تیم ملی کشور حضور دارند. در دیگر بازی‌های امروز لیگ برتر هندبال بانوان کشور، تیم بیمه رازی موفق به شکست تیم ذوب آهن اصفهان شد و تیم ثامن الحجج نیز در مقابل تیم نفت و گاز گچساران به برتری رسید. نتیجه بازی تیم‌های شهرداری تبریز و هیات هندبال فیروز آباد نیز بدون برنده بود و دو تیم به نتیجه برابر 27 رسیدند. به این ترتیب تیم ثامن الحجج رده اول لیگ را حفظ کرد و تیم‌های بیمه رازی تهران و شهید شکوهی سنندج به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. بازی‌های لیگ برتر هندبال بانوان به دلیل آغاز بازی‌های تیم ملی تا یک ماه دیگر برگزار نمی‌شود. تیم ملی هندبال بانوان کشور در 14 آذرماه سال جاری به مسابقات اندونزی اعزام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز