معاون ورزش و جوانان استان کردستان:

پرداخت ۱۸ میلیارد تومان وام ازدواج به جوانان

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۷:۴۹
کد خبر: ۱۶۹۵۳۰
پرداخت ۱۸ میلیارد تومان وام ازدواج به جوانان
مکتب داری گفت: از ابتدای سال 91 تا کنون با همکاری بانک‌های عامل ۱۸ میلیارد تومان وام ازدواج به جوانان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار برنا، فرهنگ مکتب داری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت روستاها اظهار کرد: در حال حاضر جامعه ما جمعیتی جوان است و حمایت و برآورده کردن نیاز آنها به عهده مسئولان مرتبط با حوزه جوانان است.

وی با اشاره به این مطلب که دشمن به دنبال ضربه زدن به قشر جوان است، افزود: برنامه ریزی منسجم و متناسب با نیاز جوانان می تواند فتنه های دشمنان را خنثی کند.

معاون ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد: ساماندهی جوانان و پرداخت وام و کمک ‌های مالی و معنوی به جوانان یک امر ضروی است که توجه به آن موجب تعالی و رشد جوانان و در نتیجه توسعه جامعه می‌ شود.

مکتب داری یادآرور شد: در بخش روستایی اداراتی که با جوانان همکاری دارند و برنامه ‌های انجام شده آنها با محوریت جوانان است باید توسط بخش ‌داری‌ ها معرفی شود تا بتوان با تعامل بیشتر با سازمان ورزش و جوانان زمینه تعاملات فکری و رفاهی فراهم شود.

وی ادامه داد: شاخص و راهکار های لازم برای وضعیت جوانان توسط بخش‌دار ها در شورای فرهنگ روستایی مشخص می شود.

معاون ورزش و جوانان استان کردستان گفت: سه راهبرد تقویت هویت ملی، دینی و خانواده در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی، فراهم کردن بستر لازم متناسب با فعالیت ‌های محوری و اشتغالزایی برای جوانان و نیز غنی ‌سازی دوره فراغت جوانی همراه با نشاط لازمه ستاد ساماندهی امور جوانان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز