مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان:

رشته اسکواش در کردستان ناشناخته مانده است

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۴:۵۸
کد خبر: ۱۸۵۹۱۱
رشته اسکواش در کردستان ناشناخته مانده است
جولایی گفت: در حال حاضر با توجه به کمبود امکانات و نبود برنامه ریزی های مناسب اسکواش در کردستان ناشناخته مانده است.

به گزارش خبرنگار برنا از سنندج، حامد جولایی ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات هئیت اسکواش اظهار کرد: اسکواش در سال 89 با راه اندازی شیشه اسکواش در کردستان فعال شد.
 
وی با اشاره به این مطلب که رشته اسکواش در کردستان ناشناخته مانده است، افزود: برنامه های هئیت باید در راستای معرفی این رشته ورزشی به علاقمندان و خانواده های کردستانی تدوین شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد: تقویت نیروهای انسانی، گسترش فعالیت باشگاه های اسکواش، اجرای طرح استعداد یابی و فراهم کردن شرایط برگزاری مسابقات باید از دیگر برنامه های هئیت اسکواش در این چهار سال پیش رو باشد.

جولایی یادآور شد: با توجه به بودجه و امکانات انتظار نمی رود اسکواش در سال جاری در تمامی شهرستان ها فعال شود و امیدواریم که تنها در چند شهرستان مستعد فعال شود.

وی ادامه داد: تعامل در بدنه اسکواش برای فعال سازی و ترویج این رشته ورزشی ضروری است و همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش می تواند در بحث استعداد یابی این رشته ورزشی نقش موثری داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: برگزاری کلاس های مربیگری و داوری باید در استان فعال شود چرا که کمبود نیرو در مجمع اسکواش ناخوشایند است.

جولایی اظهار کرد: با توجه به تعامل مناسب بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی با اسکواش وجود دارد انتظار می رود که بسترهای توسعه این رشته ورزشی جذاب و مفرح در استان فراهم شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: طبق ماده 88 قانون بودجه 93 واگذاری اماکن ورزشی توسط نمایندگان الزامی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد: سودآوری در کنار فعال سازی هئیت ها ضروری است و می تواند بستر توسعه ورزش استان را فراهم کند.

جولایی یادآور شد: اولویت واگذاری اماکن ورزشی به هئیت ها است و حضور بخش خصوصی در اماکنت ورزشی می تواند در رفع زیر ساخت ها ی ورزش استان نقش بسزایی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز