با حضور معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد

برگزاری نشست برنامه‌ریزی مراسم سالروز حماسه ۹ دی ۸۸ در سنندج

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۹۱۴
برگزاری نشست برنامه‌ریزی مراسم سالروز حماسه ۹ دی ۸۸ در سنندج
نشست برنامه ریزی مراسم سالروز حماسه 9 دی 88 در شهرستان سنندج با حضور معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام ولی الله مصائبی معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در این نشست ضمن تقدیر از همکاری هیئات مذهبی برای اجرای برنامه های ملی و مذهبی گفت: حماسه نهم دی 88 نماد دشمن ستیزی و مقابله ملت ایران با استکبار بود.

وی با بیان اینكه حماسه 9 دی یكی از ماندگارترین روزهای تاریخ ایران اسلامی است تصریح كرد: باید برای شناخت هر چه بیشتر اهداف دشمنان از ایجاد فتنه، به تبیین ابعاد مختلف این حماسه برای تمام اقشار مردم و به ویژه جوانان پرداخت.

وی نهم دی 88 را نماد پیوند رهبری و ملت در عالی ترین شکل ممکن بیان کرد و یادآور شد: نهم دی پایان ‌بخش فتنه بزرگی بود كه تمام دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی ایران تدارك دیده بودند كه با بصیرت رهبر معظم انقلاب و حضور گسترده مردم در صحنه طومار آن پیچیده شد.

وی همچنین از حماسه نهم دی‌ به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ایران نام برد و افزود: این واقعه تاریخی هیچ‌گاه از حافظه ملت ایران فراموش نمی‌شود.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام در برهه‌های زمانی مختلف، بصیرت را تنها گزینه مقاومت در برابر این فتنه‌ها دانست و تصریح کرد: جامعه‌ای كه بصیرت داشته باشد، پشت سر شاخص‌های توصیف شده در نظام ولایی حركت می‌كند و به هنگام بروز فتنه‌ها، پشت سر رهبری قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام مصائبی توانمندی ها و بینش و بصیرت رهبر فرزانه انقلاب را ستودنی و قابل تحسین خواند و خاطرنشان کرد: دشمنان نمی توانند فرهنگ شهادت را تضعیف کنند و هیئات مذهبی باید با بصیرت بخشی و غنی سازی برنامه های ملی در راستای ماندگاری ارزش های دینی و اسلامی بکوشند.

در این نشست مقرر شد، برنامه سالروز گرامیداشت نهم دی 88 در مسجد جامع شهرستان سنندج، هیئت مذهبی مکتب الزهرا(س) و هیئت اباعبدالله الحسین این شهرستان برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز