دبیر سازمان حمایت از زنان کردستان:

حمایت‌های معنوی مقدم بر حمایت‌های مادی است

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۵:۰۰
کد خبر: ۶۸۱
حمایت‌های معنوی مقدم بر حمایت‌های مادی است
امیراسلامی گفت: حمایت های معنوی مقدم بر حمایت های مادی است و ارگانها و دستگاه های دولتی با دادن حمایت جایگاهی و مشروعیتی به سمن ها، به روند و گسترش برنامه های تشکل های مردم نهاد کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دبیر سازمان حمایت از زنان کردستان در گفت و گو با خبرنگار برنا در سنندج به مشکلات سازمان های مردم نهاد در استان کردستان اشاره کرد.

فریده امیراسلامی گفت: نداشتن فضای لازم برای تجمعات آموزشی، مدیریتی و برنامه ها و نبود امکانات مکفی برای هر چه مطلوب تر برگزار کردن طرح ها از جمله مشکلات این استان است. ما توقعی نداریم اما برای برپایی مراسم ها و برنامه هایمان قطعا نیازمند حمایت بخش دولتی هستیم.

امیراسلامی در ادامه افزود: حمایت های معنوی مقدم بر حمایت های مادی است. و ارگانها و دستگاه های دولتی با دادن حمایت جایگاهی و مشروعیتی به سمن ها، به روند و گسترش برنامه های تشکل ها کمک کنند.

وی در ادامه با تاکید بر برگزاری کارگاه های توانمندسازی برای جوانان و دانشجویان در خصوص روابط اجتماعی، طرح نویسی، پروژه نگاری، سازمان های مردم نهاد را نیازمند آموزش بیشتری در زمینه های مدیریت راهبردی و اصول کار تیمی دانست.

دبیر سازمان حمایت از زنان کردستان در ادامه افزود: هر چه گروه در رسیدن به اهداف متحدتر باشد، موفق تر و ماندگارتر خواهند بود و این در شرایط و وضعیت کنونی سازمان های مردم نهاد استان کردستان بزرگ ترین عامل موفقیت و کلیدی ترین مولفه ماندگاری است.

لازم به ذکر است امیراسلامی از بانوان فعال در عرصه فعالیت های مدنی استان کردستان بوده و بیش از 12 سال در مدیریت مشارکت های اجتماعی بانوان به ایفای نقش پرداخته است.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز