برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با جنگ نرم در سنندج

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۰:۰۰
کد خبر: ۶۸۳
برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با جنگ نرم در سنندج
مسوول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان در کارگاه آموزشی مبارزه با جنگ نرم گفت: این جنگ متوجه افکار ماست و نتیجه مورد نظر جنگ نرم، تبدیل اعتقادات به ضد اعتقادات و جایگزینی منکر به جای معروف است که در نتیجه عملیات روانی به صورت ت

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، کارگاه آموزشی چگونگی مواجهه با جنگ نرم، امروز با شرکت بیش از 70 نفر از مربیان قرآن و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان، در سنندج آغاز شد.

مسوول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: پایبندی به اصول و مبانی اسلامی از مهم‌ترین ملاک‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان است چون دشمن در فضای جنگ نرم درصدد تحریف رسالت اسلام و به انحراف کشیدن ارزش های انقلاب است.

وی با بیان اینکه جنگ نرم اختصاص به سرزمینی خاص ندارد و کل کشور را شامل می شود، خاطرنشان کرد: این جنگ متوجه افکار ماست و نتیجه مورد نظر جنگ نرم، تبدیل اعتقادات به ضد اعتقادات و جایگزینی منکر به جای معروف است که در نتیجه عملیات روانی به صورت تدریجی اتفاق می افتد.

مسوول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ارتقای سطح آگاهی نسبت به تهدیدات فرهنگی دشمنان و بالا بردن میزان آمادگی در مقابله با این گونه تهدیدات عنوان کرد.

گلباغی با اشاره به اینکه اساتید این کارگاه آموزشی اساتید دانشگاه های استان هستند، بیان داشت: برگزاری این چنین کارگاه های آموزشی کمک زیادی برای فرهنگ سازی و مبارزه با این پدیده نرم دشمن خواهد کرد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند اساتید، فرماندهان و دانشجویان افسران جنگ نرم هستند، پس برگزاری کارگاه های آموزشی به خصوص در سطح مراکز فرهنگی مفید و ضروری است.

وی مباحث مطرح شده در این کارگاه آموزشی را برشمرد و گفت: تحلیل رفتار شبکه اجتماعی فیس بوک تویتر در انتخابات سال گذشته، تحلیل عملکرد برنامه نوبت شما در شبکه بی بی سی فارسی، سواد رسانه ای، جنگ نرم از دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری، ظرفیت شناسی جنگ نرم و هویت شناسی و روش شناسی جنگ نرم که طی دو روز و شش جلسه 16 ساعته به مربیان قرآن و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان آموزش داده خواهد شد.

گفتنی است آقایان: عباسی، دکتر پیشوایی، عبدالملکی، حجت الاسلام رسولی، حسینی و نظری از اساتید دانشگاه های کردستان، پیام نور و آزاد اسلامی استان کردستان مدرسان این کارگاه بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز