حمایت نمایندگان استان در مجلس از برنامه‌های مدیر کل ورزش وجوانان کرمانشاه/۲

فتح الله حسینی: استفاده از ظرفیت بازارچه‌های مرزی برای کمک به ورزش کرمانشاه

۱۳۹۲/۱۲/۰۸ - ۰۰:۲۵:۳۰
کد خبر: ۱۶۹۹۰۶
فتح الله حسینی: استفاده از ظرفیت بازارچه‌های مرزی برای کمک به ورزش کرمانشاه
حسینی گفت: برنامه های مدیر کل ورزش و جوانان استان در راستای توسعه ورزش و کمک به حل مشکلات جوانان استان و مجمع نمانیدگان از این برنامه ها حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان کرمانشاه؛ فتح الله حسینی در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان با اعلام این مطلب افزود: پذیرش مدیریت ورزش و جوانان استان کرمانشاه در شرایطی که شرایط برای کار و فعالیت در این حوزه چندان مناسب نبود،اقدام شجاعانه ای بود که مدیر کل جدید با علاقه و جدیتی که دارد این مسئولیت خطیر را پذیرفت.

وی افزود: ورزش استان کرمانشاه در گذشته جایگاه بالایی در کشور داشته و در برخی رشته ها مانند کشتی، والیبال، هاکی و... ورزش این استان به عنوان قطب مهم کشور از اعتبار ویژه ای برخو ردار بوده است.

حسینی خاطر نشان ساخت: خوشبختانه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه فردی برنامه محور و سختکوش است و برنامه های ایشان می تواند تحرک جدی به ورزش استان بدهد و به بازیابی جایگاه ورزش کرمانشاه در کشور کمک کند.
 
این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به وجود نیروهای توانمند در بدنه ورزش و جوانان استان کرمانشاه، اظهار کرد: نمایندگان استان در مجلس از تصمیمات و برنامه های مدیر کل ورزش و استان حمایت خواهند کرد.

وی مدیریت 2 حوزه ورزش و جوانان را بسیار مهم،حساس و پیچیده خواند و گفت:برای به ثمر نشستن برنامه های این حوزه مجمع نمانیدگان استان آمادگی خود را برای حمایت و کمک در تمامی بخش ها اعلام می کند.

نماینده شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: یکی از راه های حل بخشی از مشکلات ورزش استان استفاده از ظرفیت های درآمدزایی در بازارچه های مرزی است که متاسفانه همینک در انحصار افرادی خاص است.

حسینی در پایان تاکید کرد: به‌زودی در نشستی مشترک با مدیر کل و دست اندرکاران ورزش و جوانان استان مشکلات این 2 حوزه بررسی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز