حمایت نمایندگان استان در مجلس از برنامه‌های مدیر کل ورزش وجوانان کرمانشاه/۳

نماینده پاوه و اورامانات؛ اطمینان نمایندگان به برنامه‌های مدیر کل جدید ورزش و جوانان کرمانشاه

۱۳۹۲/۱۲/۰۸ - ۰۰:۳۱:۰۸
کد خبر: ۱۶۹۹۰۸
نماینده پاوه و اورامانات؛ اطمینان نمایندگان به برنامه‌های مدیر کل جدید ورزش و جوانان کرمانشاه
نمایندگان استان در مجلس با اعتقادی که به مدیر کل جدید و برنامه های ایشان دارند حمایت خود را از 2 حوزه مهم و حساس ورزش و جوانان اعلام می کنند .

به گزارش خبرگزاری برنا در استان کرمانشاه؛ نعمت الله منوچهری در در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: تجربه و برنامه های مدیر کل ورزش و جوانان استان برای برون رفت رکود فعلی حاکم بر ورزش استان بسیار مفید است.

وی افزود: مسوولیت پذیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخاری بزرگ و وظیفه و امانتی سنگین است که همه مدیران نظام باید در دوران تصدی خود به بهترین نحو ممکن از این امانتی که در اختیار آنهاست نگهداری کنند.

این نمانیده مجلس خاطر نشان ساخت:نمایندگان استان در مجلس با اعتقادی که به مدیر کل جدید و برنامه های ایشان دارند حمایت خود را از 2 حوزه مهم و حساس ورزش و جوانان اعلام می کنند.
 
منوچهری خاطرنشان ساخت: تلفیق 2 سازمان گسترده ورزش و جوانان با هم بر حساسیت کار افزوده است و ماموریت سنگین و پیچیده ای به این حوزه واگذار کرده است که همین موضوع بر اهمیت حمایت از ورزش و جوانان افزوده است.

وی مسائل امروز جوانان ایرانی را بسیار حساس و مهم عنوان کرد و گفت: اعتیاد، ازدواج، اشتغال و معضلات و ناهنجاری های جامعه امروزی از جمله مسائل امروز جوانان ما هستند که باید با داشتن برنامه های کاربردی و عملی در راستای کاهش آنها تلاش شود.

نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی، افزود: در بعد ورزش نیز کرمانشاه همواره به پهلوانی و اخلاق محوری معروف بوده است.

وی خاطرنشان ساخت: در کنار اخلاق و پهلوانی، در عرصه قهرمانی نیز ورزش این استان همواره قهرمانان ارزشمندی به ایران و جهان معرفی کرده است.

نماینده پاوه و اورمانات یکی از دغدغه های حوزه ورزش استان را کمبود منابع مالی عنوان کرد و گفت: در این بخش می توان از بستر های ایجاد شده در بازارچه های مرزی استفاده و بخشی از این مشکلات را رفع کرد.

منوچهری در پایان اظهار امیدواری کرد در دوره مدیریت جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه از ظرفیت بالای شهرستان ها در بعد ورزش قهرمانی و عمومی استفاده مطلوب صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز