رییس هیات کبدی کرمانشاه

کرمانشاه توان تبدیل شدن به یکی از قطب‌های کبدی کشور را دارد

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۸:۲۰
کد خبر: ۲۰۳۳۱۰
کرمانشاه توان تبدیل شدن به یکی از قطب‌های کبدی کشور را دارد
کرمی گفت: هم اکنون 150 ورزشکار که 60 درصد آن را آقایان و 40 درصد نیز بانوان تشکیل می‌دهند، در استان به رشته کبدی مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در استان کرمانشاه، مراد کرمی رییس هیات کبدی کرمانشاه گفت: کرمانشاه پتانسیل خوبی در رشته کبدی چه در بخش بانوان و چه در بخش آقایان دارد که حضور تعدادی ملی‌پوش در اردوی این تیم‌ها خود موید همین مطلب است.

وی افزود: هم اکنون رسول صیدی، صابرعبدالمالکی و جواد جلیلیان ملی‌پوشان حاضر در اردوی تیم ملی ساحلی آقایان و اسماء فخری نیز در اردوی ساحلی بانوان حضور دارند.

رییس هیات کبدی کرمانشاه گفت: علاوه بر این افراد، آزاده صیدی نیز در روزهای آینده همراه با تیم ملی کبدی بانوان ایران به اردوی آمادگی تایلند اعزام خواهد شد تا برای مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی آماده شود.

کرمی به برنامه‌های هیات هندبال کرمانشاه در آینده اشاره کرد و گفت: اواسط مرداد ماه سال جاری و در بخش آقایان تیم جوانان استان کرمانشاه را عازم مسابقات قهرمانی کشور خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین 27 مرداد ماه مسابقات سرکل کبدی قهرمانی کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شود و تیم منتخب است کرمانشاه نیز در آن حضور پیدا خواهد کرد.

رییس هیات کبدی کرمانشاه گفت: شرکت در مسابقات لیگ برتر نیز یکی دیگر از برنامه‌های آتی هیات کبدی استان کرمانشاه است که این مسابقات در آبان ماه برگزار می‌شود و امیدواریم با جذب اسپانسر بتوانیم حضوری قدرتمند در آن داشته باشیم.

کرمی ادامه داد: مسابقات لیگ برتر سال گذشته با حمایت‌های موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج از بین 18 تیم عنوان ششم را کسب کردیم و این عنوان در حالی بدست آمد که بسیاری از رقبای ما از بازیکنان خارجی و مطرح در ترکیب خود استفاده کردند اما ما با ترکیبی بومی، پای به این رقابت‌ها گذاشتیم.

وی درباره زمین تمرینی ورزشکاران این رشته نیز اظهار داشت: هم اکنون سالن کوثر مخصوص تمرین خانم‌ها و سالن امام سجاد (ع) نیز به صورت مشترک در اختیار آقایان و بانوان قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز