استاندار کرمانشاه:

بخش کشاورزی برای توسعه استان مهم است

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۹:۱۹
کد خبر: ۲۳۸۴۰۵
بخش کشاورزی برای توسعه استان مهم است
اجرای این پروژه باید با تلاش مستمر مورد پیگیری قرار گیرد، زیرا این طرح استفاده بهینه از منابع آبی را به دنبال خواهد داشت.

استاندار کرمانشاه گفت:به بخش کشاورزی برای توسعه استان کرمانشاه توجه ویژه داریم و بسیار هم مهم است.

به گزارش اخبرگزاری برنا در کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی 100هزارهکتار شبکه آبیاری در استان کرمانشاه که با حضور سجادی معاون آب و خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مسولین استان کرمانشاه که به صورت نمادین در میان‌بند کرمانشاه برگزار شد، افزود: به بخش کشاورزی استان کرمانشاه برای رسیدن به توسعه پایدار توجه داریم و این پروژه که نقش اساسی در انتقال آب جهت مزارع و توسعه بخش کشاورزی ایفا می‌کند، برای ما مهم است.
 
وی افزود: اجرای این پروژه باید با تلاش مستمر مورد پیگیری قرار گیرد، زیرا این طرح استفاده بهینه از منابع آبی را به دنبال خواهد داشت.
 
استاندار کرمانشاه گفت: این طرح همچنین منجر به صرفه‌جویی در مصرف آب و افزایش راندمان تولید می‌گردد و باید توجه داشته باشیم که منابع آبی بالاترین سرمایه است و وظیفه داریم در مصارف آن صرفه‌جویی داشته باشیم.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه نیز گفت: اجرای شبکه‌های آبیاری تحت فشار نقش اساسی و تاثیرگذاری در افزایش راندمان و بهره‌وری مصرف آب به ویژه در کشور ما که طی سال‌های اخیر با بحران منابع آب سطحی و زیرزمینی در اثر تغییرات اقلیمی و خشکسالی مواجه بوده دارد.

علی‌اشرف منصوری گفت: براین اساس عزم وزارت جهاد کشاورزی برای ساماندهی شبکه‌های آبیاری به ویژه در حوزه رودخانه‌های مرزی جدی بوده و مسئولین وزارت و استان کرمانشاه مصمم هستند، انشاء‌الله طی یک برنامه چهارساله کل شبکه‌های آبیاری تحت پوشش سدهای آماده بهره‌برداری و درحال اجراء را که در سطح حدود یکصدهزار هکتار می‌باشد با صرف اعتباری بالغ بر 15000 میلیارد ریال احداث کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز