نتایج رقابت‌های لیگ قهرمانی تکواندو کرمانشاه

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۷:۰۹
کد خبر: ۲۵۵۲۸۲
نتایج رقابت‌های لیگ قهرمانی تکواندو کرمانشاه
باشگا‌ه‌های کرمانشاهی با اقتدار در این رقابت‌ها صف‌آرایی کردند و با و هفته سوم و چهارم لیگ نونهالان با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

پیکار نونهالان در هفته سوم و چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانی تکواندو استان کرمانشاه دیدنی بود و باشگاه‌ها هم با اقتدار در این رقابت‌ها در مقابل هم صف‌آرایی کردند و با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.
 
به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، این رقابت‌ها در حالی در سالن شهید بهشتی استان کرمانشاه جریان داشت که هفته سوم و چهارم لیگ نونهالان همزمان انجام شد و هوگوپوشان کرمانشاهی بر روی شیاپ‌چانگ با انگیژه دو چندان ظاهر شدند.
 
در پایان نتایج هفته سوم به شرح زیر رقم خورد: باشگاه باران7 بر 3 باشگاه برق اسلام‌آباد غرب را شکست داد، هیئت تکواندو شهرستان کرمانشاه 5 بر 4 هیئت شهرستان کنگاور را برد، باشگاه زاگرس 10 بر صفر از سد هیئت تکواندو شهرستان قصرشیرین عبور کرد، باشگاه فرهنگ الف (کوه سازه باختر) 8 بر 2 باشگاه منتظران را از پیش رو برداشت، شهید غلام رضا احمدی 7 بر 3 باشگاه کانون امام خمینی ره را مغلوب ساخت و باشگاه فرهنگ ب (شهید سرتیپ حسن امیری) نیز این هفته استراحت کرد.

در هفته چهارم: باشگاه فرهنگ الف (کوه سازه باختر) 6 بر 4 باشگاه زاگرس را برد، باشگاه باران 7 بر 3 باشگاه کانون امام خمینی (ره) را شکست داد، شهید غلام رضا احمدی7 بر 3 هیئت شهرستان کنگاور را روانه خانه کرد، باشگاه برق اسلام‌آباد غرب 7 بر 3 باشگاه منتظران را مغلوب ساخت، باشگاه فرهنگ ب (شهید سرتیپ حسن امیری) 8 بر هیئت تکواندو شهرستان قصرشیرین را درهم کوبید، و هیئت تکواندو شهرستان کرمانشاه هم در این هفته استراحت کرد.

در پایان این رقابت‌ها باشگاه فرهنگ الف (کوه سازه باختر) با کسب 12 امتیاز و انجام چهار بازی و چهار برد و بدون باخت در صدر جدول لیگ نونهالان استان کرمانشاه ایستاد، باشگاه باران با کسب 9 امتیاز و انجام چهار بازی و سه برد و یک باخت در مکان دوم جدول قرار دارد، هیئت تکواندو شهرستان با کسب 9 امتیاز و انجام سه بازی و سه برد و بدون باخت رده‌ی سوم جدول را به خودش اختاص داده و باشگاه زاگرس با کسب 6 امتیاز سه بازی دو برد و یک باخت در مکان چهارم جدول است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز