فرماندار کرمانشاه:

راهیان‌نور یک حرکت ارزشی است

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۲:۳۳
کد خبر: ۲۶۹۲۷۵
راهیان‌نور یک حرکت ارزشی است
سفرها وبرنامه‌های راهیان‌نور می‌تواند گامی موثر در تقابل با تهاجم فرهنگی ارزیابی شود.

جلسه ستاد اجرایی سفر راهیان‌نور  درفرمانداری کرمانشاه تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فض‌‌اله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت: سفرهای راهیان‌نور یک حرکت ارزشی است که می‌تواند گوشه‌ای از رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان اسلام را به جوانان و نوجوانان نشان دهد.

وی به هجمه فرهنگی دشمنان اشاره کرد و افزود: سفرها وبرنامه‌های راهیان‌نور می‌تواند گامی موثر در تقابل با تهاجم فرهنگی ارزیابی شود.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بر گسترش و تقویت برنامه‌های سفرهای راهیان‌نور گفت: در این راستا مدیر ارشد استان کرمانشاه و مجموعه تابعه حمایت بی‌دریغ خود را از سفر راهیان‌نور به کرمانشاه اعلام نموده‌اند.

رنجبر ادامه داد:جبهه‌های غرب مظلوم واقع شده‌اند غرب کشور در جنگ رشادت‌ها و شهیدان بسیاری را در دفاع از آب و خاک میهنمان از خود نشان داده‌اند.

وی افزود: پادگان ابوذر در کرمانشاه چیزی کمتر از پادگان دو کوهه جنوب ندارد و ما باید در معرفی هر چه بهتر این پادگان و جبهه‌های غرب به راهیان‌نور تلاش بیشتری از خود نشان بدهیم.

فرماندار کرمانشاه با ذکر خاطره‌ای از عملیات آزادسازی میمک که در نوزدهم دوماه پنجاه ونه صورت گرفت تصریح کرد: این عملیات یکی از پیچیده‌ترین و مهم‌ترین عملیات‌های زمان جنگ بوده که در جبهه‌های غرب صورت گرفته است.

رنجبر در پایان گفت: تمام دستگاه‌های استان کرمانشاه برای میزبانی بهتر و خاطره انگیز از مسافران راهیان‌نور آمادگی دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز