معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه:

در ایام نوروز، چهره شهر از وجود متکدیان پاک شود

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۰:۰۷
کد خبر: ۲۶۹۲۷۶
در ایام نوروز، چهره شهر از وجود متکدیان پاک شود
مدیران وظیفه و مسئولیت دارند که نهایت اهتمام و تلاش خود را برای ایجاد فضای مناسب برای مهمانان نوروزی بکار گیرند

جلسه ستاد ساماندهی متکدیان استان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط باید تلاش ویژه‌ای برای جمع‌آوری متکدیان در ایام نوروز داشته باشند.

آیت‌اله آزرمی اظهار داشت: دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا چهره شهر کرمانشاه از وجود متکدیان در ایام نوروز پاک شود و در این راستا تسریع در ساماندهی متکدیان ضروری است.

وی افزود: مدیران وظیفه و مسئولیت دارند که نهایت اهتمام و تلاش خود را برای ایجاد فضای مناسب برای مهمانان نوروزی بکار گیرند و همه باید با همکاری و هماهنگی تلاش نمائیم که بحث تکدی گری برای ایام نوروز هر چه سریع‌تر ساماندهی گردد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: ما بر اساس مسئولیت، وظیفه داریم که به آسیب‌های اجتماعی توجه کنیم و افراد نیازمند و ناتوان را با هدایت‌های صحیح تحت پوشش سازمان‌های ذیربط قرار دهیم و از پدیده تکدی‌گری در جامعه جلوگیری کنیم.

آزرمی ادامه داد: از همه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط می‌خواهیم که برای ایجاد فضای مناسب شهری در کرمانشاه جدیت داشته باشند و مانند یک ید واحده نسبت به حل مشکلات و مسائل اقدام کنند.

وی افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها برای ساماندهی متکدیان در ایام نوروز استفاده کنیم و به هیچ وجه نباید شاهد پدیده تکدی‌گری در این ایام باشیم.

مجتبی قبادی مدیرکل امور اجتماعی استانداری نیز گفت: این جلسه را به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برای ساماندهی و جمع آوری متکدیان در ایام نوروز تشکیل داده‌ایم.

وی افزود: باید ظرفیت‌های استقرار متکدیان در اردوگاه‌ها و کمپ‌های مختلف افزایش پیدا کند و با برنامه‌ریزی صحیح مشکلات مربوط به ساماندهی این افراد در ایام نوروز رفع شود.

گفتنی است که در این جلسه دستگاه‌های مختلف به بیان گزارش‌های خود پیرامون نحوه ساماندهی متکدیان در ایام نوروز پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز