رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

تیم مذاکره کننده شرافتمندانه برای حقوق ملت تلاش می‌کند

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۸:۴۵
کد خبر: ۲۰۱۱۱۰
تیم مذاکره کننده شرافتمندانه برای حقوق ملت تلاش می‌کند
نماینده مردم گچساران و باشت گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران با رعایت اصول تعیین شده و شرافتمندانه تمام تلاش خود را برای دفاع از حقوق ملت ایران به‌کار گرفته‌اند.

غلام‌رضا تاجگردون در گفتگو با خبرنگار برنا از یاسوج گفت: توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مدیریت با تدبیر و هوشمندانه در این برهه زمان می‌تواند علاوه بر ثبات دیپلماسی سیاسی بین‌المللی، مشکلات اقتصادی کشور را نیز سامان بخشد.
 

وی با بیان اینکه فعالیت تیم دیپلماسی در راستای استیفای منابع ملی است، تصریح کرد: در چند سال گذشته تحریم‌های سنگین اقتصادی و مقوله ایران هراسی مشکلاتی زیادی را برای کشور ایجاد کرده بود که این وضعیت هم اکنون رو به بهبود است. 


تاجگردون به پتانسیل‌های فراوان انرژی و منابع فراون خدادادی و قابل دسترس در کشور اشاره کرد و گفت: ترغیب سرمایه گذاران، ایجاد امنیت و دادن اطمینان سرمایه‌گذاری بین‌المللی در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور از سوی دولت یازدهم مشهود و نمایان است.


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از افزایش اعتبارات دولتی این منطقه ابراز رضایت کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، مسوولان دولت یازدهم توجه ویژه‍‌ای به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارد.


تاجگردون روند سیاست داخلی و خارجی دیپلماسی دولت تدبیر و امید را رو به جلو و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تلاش موفق دولت یازدهم در عرصه سیاست خارجی، برخی مشکلات ناشی از ایران گریزی و بدبینی بین بیشتر کشورهای دنیا رفع و رغبت مشارکت اقتصادی دیگر کشورها با ایران فراهم شده است.


وی با اشاره به تلاش و فعالیت خوب گروه مذاکره کننده ایرانی گفت: علی‌رغم کارشکنی‌های گروه 1+5، تیم مذاکره کننده ایران تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت کشور انجام می‌دهد که با نتیجه بخش شدن این تلاش‌ها، فرصت‌های ارزشمندی برای کشور فراهم می‌شود.


نماینده مردم گچساران و باشت گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران با رعایت اصول تعیین شده و شرافتمندانه تمام تلاش خود را برای دفاع از حقوق ملت ایران بکار گرفته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز