معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد:

بانک ها برای تسهیل ازدواج جوانان احساس مسئولیت کنند

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۳:۱۶
کد خبر: ۲۳۳۳۶۵
بانک ها برای تسهیل ازدواج جوانان احساس مسئولیت کنند
1218 زوج از بانک های عامل تسهیلات با بهره کم دریافت کرده اند که در تلاش برای افزایش تعداد اینگونه افراد در سال جاری هستیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد خواستار حمایت بیشتر بانک های استان از جوانان استان در امر مقدس ازدواج شد و گفت: بانک ها برای تسهیل ازدواج جوانان احساس مسئولیت کنند.
 
رحمت الله شاکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، افزود: بررسی ها نشان می دهد ازدواج زوج های جوان به شدت پایین آمده و زمان آن رسیده است که همه دست اندرکاران به فکر چاره ای جدید باشند تا جوانان در استانه ازدواج سر و سامان بگیرند.

به گفته وی، 1218 زوج از بانک های عامل تسهیلات با بهره کم دریافت کرده اند که در تلاش برای افزایش تعداد اینگونه افراد در سال جاری هستیم.

شاکری با بیان اینکه با بررسیهای های به عمل آمده در سال گذشته وام های ازدواج بانکهای استان به زوج ها پرداخت شده است اظهار کرد: برای تقویت جایگاه جوانان در جامعه، به عنوان سرمایه انسانی و اجتماعی باید آنها را به ازدواج تشویق کردو رفع موانع مادی از پیش روی آنان را باید در اولویت کاری قرا دهیم.

وی با تاکید بر اینکه با تلاش سازمان های مردم نهاد جوانان استان و حمایت مسئولین وخیرین این امر و فریضه مقدس را فراهم می کنیم، اظهار کرد: ازدواج به هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار را باید برای جوانان مهیا کنیم تا شاهد افزایش آمار ازدواج و استحکام بیش از پیش خانواده های جوان در سطح استان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز