همزمان با گشایش کنگره ملی بی بی حکیمه (س)؛

پرچم امامزاده بی بی حکیمه (س) رونمایی می شود

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۴:۲۸
کد خبر: ۲۳۳۴۰۵
پرچم امامزاده بی بی حکیمه (س) رونمایی می شود
پرچم امامزاده با طراحی بسیار ساده، با نام خود امامزاده و طراحی نیم گنبد که معرف ساختمان امامزاده بی بی حکیمه (س) است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت:یکی از کارهای اصلی، اساسی و در واقع مهم ترین کاری که به عنوان یادگار برای همیشه ماندگار خواهد بود، پرچم امامزاده است.

فرزین بهمنی آزاد با بیان این که این پرچم به مدت 10 روز توسط گرافیست های استان فارس با همکاری اداره اوقاف شهرستان گچساران انجام شده، عنوان کرد: پرچم امامزاده با طراحی بسیار ساده، با نام خود امامزاده و طراحی نیم گنبد که معرف ساختمان امامزاده بی بی حکیمه (س) است.

وی اظهار داشت: این پرچم مثل پرچم های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت شاهچراغ (ع) ماندگار است که روز برگزاری کنگره ملی رونمایی و لوگو و آرم اصلی بی بی با این پرچم تهیه شده می شود.

رئیس اوقاف گچساران با بیان این که دبیر استقبال از کنگره ملی بی بی حکیمه (س) برعهده اداره اوقاف است، یادآور شد:این اداره برنامه ها خودرادر 34 آیتم به دبیرخانه کنگره ارائه داده که رونمایی پرچم بی بی حکیمه (س) از مهمترین آیتم های اداره اوقاف است. مرقد و زیارتگاه امامزاده بی ‌بی حکیمه خاتون (س) دختر بلافصل امام هفتم موسی ‌بن ‌کاظم (ع) در 81 کیلومتری و جنوب گچساران در ضلع شرقی روستای بی ‌بی حکیمه (س) از توابع و روستاهای این شهرستان، حد فاصل بندر گناوه به مرکز گچساران (دوگنبدان) در میان تنگه ‌ای بزرگ و طولانی قرار گرفته است.
 
مرقد مطهر بی ‌بی حکیمه (س) یکی از پرآوازه ‌ترین امامزاده‌ های جنوب کشور بوده که همه ساله پذیرای زائران بسیار زیادی از جنوب کشور و کشورهای حوزه خلیج فارس و شیعه ‌نشین از جمله کویت، بحرین، امارات، قطر و دیگر کشورهای عربی از جمله لبنان، عراق، عربستان و سوریه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز