معاون توسعه و منابع انسانی استانداری خبر داد؛

برگزاری نخستین همایش معمرین حوزه های علمیه استان

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۳۸۳۸۲
برگزاری نخستین همایش معمرین حوزه های علمیه استان
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری از برگزاری نخستین همایش معمرین حوزه های علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در یاسوج،مجید محنایی با بیان اینکه این همایش بیست و هشتم آبان ماه در یاسوج برگزار می شود، اظهار داشت: همایش معمرین به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه و با همکاری استانداری و برخی دستگاه های فرهنگی استان برگزار می شود.

وی،معمرین را طلایه داران سنگر تبلیغ و ارشاد دانست و افزود: در این همایش از روحانیون معمر(روحانیون بالاتر از 60 سال سن) و خانواده های آنان تجلیل به عمل می‌آید.
 
محنایی، با بیان اینکه روحانیون معمر عمر خود را در راه هدایت مردم به سمت آموزه های الهی گذاشتند، به توجه ویژه مقام معظم رهبری به علمای معمر اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید قدردان زحمات کسانی باشیم که عمر با برکت خود را در راه اعتلای اسلام ومجد و عظمت مسلمین به ویزه شیعیان گذرانده اند.
 
وی، به نقش روحانیون در جامعه فعلی و در روند تحولات جهانی اشاره کرد و با بیان اینکه این نقش با توجه به تحولات جامعه اهمیت و ارزش بیشتری می یابد، تجلیل این قشر از جامعه را ضروری دانست و گفت: به همین مناسبت مرکز خدمات حوزه علمیه در کشور، مسئول برگزاری همایش تجلیل از معمرین در کشور شده است.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، با بیان اینکه این همایش برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، افزود: برای این همایش برنامه های متنوعی از جمله دعوت از معمرین، تجلیل از شش معمر برتر استان، تهیه فیلم و کلیپ از زندگی آنان و ... پیش بینی شده است.

محنایی، با بیان اینکه همایش معمرین بیست و هشتم آبان ماه در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود، اظهار داشت: در این همایش استاندار،حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور،حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان ، معمرین استان و خانواده های آنان و جمعی از مسئولان استانی حضور دارد.
 
وی، به تجلیل ویژه از معمرینی که فرزند شهید دارند، اشاره کرد و افزود: در این همایش بیش از 150 نفر از معمرین و خانواده های آنها حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز