با صدور بیانیه ای؛

ریس اتاق اصناف استان، از بازاریان در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۱:۵۴
کد خبر: ۲۶۰۴۱۲
ریس اتاق اصناف استان، از بازاریان در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد
بازاریان پشتیبان نظام و حامی ولایت بوده‌اندکه نقش این عزیزان در نهضت امام خمینی(ره) و حركت‌های انقلابی قبل از انقلاب تعیین‌كننده بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازیاسوج؛رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد در بیانیه‌ای بازاریان،اتحادیه های صنفی ومردم ولایتمدار استان کهگیلویه وبویراحمدرا به حضور پرشور و حماسی درراهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه دعوت کرد. <?xml:namespace prefix = o />

در این بیانیه آمده است؛

بهمن، ماه وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب اسلامی و یکپارچگی ملت سرافراز ایران است که با پیروی از آرمانهای امام راحل و بارهبری هوشیارانه رهبر فرزانه انقلاب، در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام،چون کوه ایستاده و از حقوق مسلم خویش در زمینه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی حفاظت وصیانت می کنند.

بازاریان در 36 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی حضوری مسئولانه و متعهدانه در عرصه‌های مختلف داشته‌اند وپشتیبانی بازاریان از مراجع وعلما در تاریخ نشان داده‌شده است و  در همه عرصه‌ها حضوری جدی و مؤثرداشته‌اند.

 بازاریان پشتیبان نظام و حامی ولایت بوده‌اندکه نقش این عزیزان در نهضت امام خمینی(ره) و حركت‌های انقلابی قبل از انقلاب تعیین‌كننده بوده است.

در شرایط کنونی که دنیای استکبار تحریم اقتصادی را علیه نظام اسلامی طراحی کرده، هوشمندی و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، ملت ایران راپیروز میدان می‌کند.

یکی از مصادیق فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی،بازاریان و اصناف هستند که امروزه اصناف و بازاریان در خط مقدم حمایت از تولیدات داخلی قرارگرفته‌اند .

بازاریان در زمان جنگ با پوشیدن لباس رزم به میدان جنگ آمده و به ندای امام راحل لبیک گفتند و بسیاری هم در این راه شهید و جانباز شدندکه 60 هزارشهید از جامعه اصناف و بازاریان گواه این موضوع است.

و امروز نیز بازاریان و اصناف در قالب جبهه اقتصادمقاومتی و کمک به تولیدات داخلی حرکت می‌کنند و در خط مقدم حمایت از این تولیدات قرارگرفته‌اند  که باحضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بالندگی‌های ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشاند.

 در این رهگذر از تمامی اصناف ،ا تحادیه های صنفی و مردم استان می‌خواهیم تا دوشادوش ملت بزرگ ایران درراهپیمایی 22 بهمن در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن حضور گسترده داشته باشند.

حضور پرشور بازاریان در راهپیمایی 22 بهمن از اهمیت خاصی برخوردار است  بطوری که راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب وحضور گسترده بازاریان در این روز ضمن خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی و ثبات ویایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید عهدی با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری (مدظله العالی) می باشد.

22 بهمن یک روز فراموش نشدنی در تاریخ ملت ایران است و بازاریان و مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در این راهپیمایی نشان خواهند داد که همواره پیرو آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و تداوم‌بخش راه شهدای انقلاب اسلامی خواهند بود.

سید نادر موسوی قوام آباد درپایان این بیانیه با عطف به اینکه این راهپیمایی نمایش اقتدار و عظمت مردم ایران است از بازاریان و دیگر مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه وبویراحمد دعوت بعمل آورد تا با حضور گسترده و یکپارچه خود در روز چهارشنبه 22 بهمن امسال برای بار دیگر در نمایش عزم و اقتدار ایران اسلامی خودنمایی کنند.

نظر شما