معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

هماهنگی و تعامل کمیته های ۹گانه خدمات سفرهای نوروزی ضرورت دارد

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۵:۵۰
کد خبر: ۲۶۴۷۷۸
هماهنگی و تعامل کمیته های ۹گانه خدمات سفرهای نوروزی ضرورت دارد
هرگونه حفاری و کنده کاری از سوی دستگاه های خدمات از تاریخ 15 اسفند امسال تا 17فروردین سال 94 در شهرهای مختلف استان ممنوع است

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت هماهنگی، تعامل و همکاری کمیته های9گانه خدمات سفرهای نوروزی در استان برای ارایه خدمات مطلوب تر به مسافران و گردشگران در نوروز 94تاکید کرد.


پژمان نیک اقبالی درکارگروه گردشگری استان با بیان این مطلب بر ضرورت یکنواختی در ارایه خدمات به مسافران نوروزی از سوی دستگاه های مختلف اشاره کرد و گفت: رعایت نشدن این مهم در سال های گذشته موجب بروز مشکلات فراوانی شد.

نیک اقبالی، افزود: برخی دستگاه های فرهنگی،خدماتی و اجرایی استان در آغاز شروع خدمات به مسافران نوروری با عزم راسخ اقدام به ارایه خدمات مطلوب بویژه در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات می کنند.

وی، با بیان اینکه برخی دستگاه ها در میانه راه ودر روزهای پایانی از ارایه خدمات و اطلاع رسانی به مسافران کوتاهی می کنند، اظهارداشت: این در حالی است که آمار تصادفات در ایام پایانی سفرهای نوروزی سال گذشته به مراتب بیشتر از روزهای نخست رخ داده است.

نیک اقبالی، گفت: باید از هم اکنون اقدامات وتمهیدات لازم برای رفع موانع ، معضلات و کمبودها در شهرهای مختلف و مناطق طبیعی وگردشگری استان از سوی دستگاه های مرتبط انجام شود.

وی در ادامه اضافه کرد: هرگونه حفاری و کنده کاری از سوی دستگاه های خدمات از تاریخ 15 اسفند امسال تا 17فروردین سال 94 در شهرهای مختلف استان ممنوع است.

معاون امور عمرانی استاندار با اشاره به مشکل نبودآنتن دهی مناسب در برخی محورهای ارتباطی در استان بویژه محور یاسوج - بابامیدان ازمسوولان شرکت مخابرات و فناوری اطلاعات نسبت به رفع این مشکل تاکید کرد.

نیک اقبالی نوروز را مظهر هویت، فرهنگ و تمدن بزرگ ایرانیان دانست و از دستگاه های مختلف بویژه رسانه ها و صداوسیما خواست تا نسبت به نحوه برخورد مردم و شهروندان با گردشگران نوروزی نیز فرهنگ سازی بیشتری انجام شود.

وی، با اشاره به اقدامات لازم برای اسکان مطلوب مسافران و گردشگران در طول تعطیلات نوروزی، افزود: باید از هم اکنون برنامه ریزی وتمیهدات ضروری در این راستا انجام شود.

نیک اقبالی افزود: از ظرفیت بخش خصوصی در زمینه اسکان مسافران و ارایه خدمات مطلوب به گردشگران در مناطق گردشگری استان بیشتراستفاده شود.

نظر شما