تسریع در عملیات اجرایی احداث موج شكن های مجتمع بندری كاسپین

بازدید امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش از منطقه آزاد انزلی

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۶۲۲۶
بازدید امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش از منطقه آزاد انزلی
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی: با انتخاب مشاور جدید و مهندسی ارزش مجتمع بندری كاسپین توانستیم ضمن تسریع در عملیات اجرایی ، هزینه‌های اجرای پروژه را به شدت كاهش دهیم.

امیر دریادار سیاری از بخش‌های مختلف محدوده منطقه آزاد انزلی، فاز تجارت و گردشگری ،كارخانجات شهرك صنعتی ، پروژه های عمرانی منطقه بازدید نموده و طرح‌های توسعه ، مجتمع بندری كاسپین و محدوده الحاقی جدید این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان،بازدید از موج شكن‌های شرقی- غربی مجتمع بندری كاسپین(بزرگترین بندر ایران در دریای خزر) و تقاطع غیرهمسطح (بزرگترین تقاطع غیرهمسطح گیلان) ، پروژه های عمرانی و زیرساختی منطقه از برنامه‌های حضور فرمانده نداجا در منطقه آزاد انزلی بوده است.

در جریان این بازدید رضا مسرور مدیرعامل سازمان با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه های عمرانی ، توضیحاتی درخصوص طرح های توسعه منطقه و برنامه های آتی سازمان به منظور تسریع در بهره برداری این پروژه ها ارائه داد.
 
رضا مسرور، مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در جریان بازدید از مجتمع بندری كاسپین اظهار داشت: با انتخاب مشاور جدید و مهندسی ارزش مجتمع بندری كاسپین توانستیم ضمن تسریع در عملیات اجرایی ، هزینه‌های اجرای پروژه را به شدت كاهش دهیم و در حال حاضر پیمانكاران موج شكن‌ها با ابلاغ سازمان در حال اجرای این طرح جدید موج شكن ها هستند و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم از منابع ملی و اعتبارات داخلی هرچه سریعتر تكمیل این مجتمع بندری را شاهد باشیم .

وی در خصوص شروع مجدد عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح گفت:با توجه به اهمیت منطقه آزاد انزلی در توسعه ترانزیت بین المللی شمال كشور ، این پروژه كه حلقه اتصال راه آهن قزوین-رشت-انزلی و بزرگراه بین المللی به مجتمع بندری كاسپین است و در گذشته احداث آن متوقف شده بود با برنامه ریزی مجدد دوباره شروع به كار كرد و مقرر شد با شروع مجدد عملیات عمرانی تا پایان سال عرشه پل به بهره برداری برسد.

نظر شما