مانور امدادرسانی زلزله و اطفای حریق در گیلان

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۴:۰۵
کد خبر: ۲۲۹۷۱۸
مانور امدادرسانی زلزله و اطفای حریق در گیلان
مانور واکنش در شرایط اضطراری و پدافند غیرعامل با دو موضوع امدادرسانی در زمان زلزله و اطفای حریق و آتش سوزی در انبار نفت گیلان برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در گیلان، این مانور در راستای سیاست های شرکت نفت با تعریف طرح و نقش قبلی برای تمامی واحدهای عملیاتی و ستادی شرکت نفت استان با حضور نمایندگان شرکت های پخش فرآورده های نفتی مناطق همجوار ساری، زنجان و اردبیل و شرکت گاز استان در مدت تقریبی 45 دقیقه انجام شد.

همچنین سازمان های آتش نشانی، هلال احمر، نیروی انتظامی و خطوط لوله و مخابرات استان، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در عملیات و امداد رسانی، این شرکت را همراهی کردند.

فردین چراجی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان هدف از این نوع مانورها را بررسی توانمندی کارکنان، میزان آمادگی آنها برای انجام عملیات های آتش نشانی و امداد و نجات ،ایمنی ، بهره برداری در زمان وقوع بلایای طبیعی و شناسایی نقاط بهبود و رفع و رجوع آنها دانست. وی با تقدیر از تمامی شرکت کنندگان در این مانور، از آنها خواست برای بالابردن سطح کیفی این مانور، نظرات و پیشنهادهای خود را به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان اعلام کنند.

نظر شما