هیات اسکواش تهران صدرنشین لیگ برتر کشور در رشت شد

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۳:۵۷
کد خبر: ۲۶۰۵۲۲
هیات اسکواش تهران صدرنشین لیگ برتر کشور در رشت شد
در ادامه رقابت های اسکواش قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور در رشت، تیم هیات تهران به صدر جدول صعود کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان:در پایان هفته پنجم این مسابقات که دیشب در رشت به اتمام رسید ، تیم هیات اسکواش تهران در صدر قرار گرفت ، تیم های شهرداری تهران و یزد اسکواش نیز به ترتیب در مکان های دوم و سوم جدول قرار گرفتند . در حساس ترین بازی های انجام شده از هفته پنجم این مسابقات نیز ، تیم اسکواش شهرداری تهران موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم مناطق نفت خیز جنوب را شکست دهد و تیم هیات تهران با نتیجه سه بر صفر برابر یزد اسکواش به برتری رسید .

همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده این رقابت ها ، تیم اسکواش برنج سفره گیلان با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم چیلی گرگان شد و تیم اسکواش ایران رادیاتور با نتبجه سه بر صفر تیم سحاب آران و بیدگل را مغلوب کرد . هفته پنجم از مسابقات اسکواش قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور ، از صبح پنجشنبه با حضور تیم های هیات تهران ، یزد اسکواش ، سحاب آران و بیدگل ، شهرداری تهران ، ایران رادیاتور تهران ، چیلی گرگان ، هلال احمر مازندران ، برنج سفره گیلان و مناطق نفت خیز جنوب در رشت آغاز شد . تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در سه دور و به مدت دو روز در سالن اختصاصی اسکواش مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند .

همچنین هفته ششم و پایانی این مسابقات ، از روز پنجم اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد تا تیم های برتر این رقابت ها انتخاب شوند .

نظر شما